התפתחות בפרשה

ארי הרו יעיד נגד נתניהו גם ב'תיק 4000'

ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה, שחתם על הסכם עד מדינה יעיד נגד נתניהו גם בתיק 4000 בנוסף לתיק 1000 ו-2000. נתניהו עצמו צפוי להיחקר ביום שישי (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ארי הרו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש הסגל לשעבר במשרד ראש הממשלה, ארי הרו, שחתם על הסכם עד מדינה בחקירת הפרשות 1000 ו-2000, צפוי למסור עדות נגד נתניהו, גם בתיק 4000 העוסקת בהטיית הסיקור לטובתו באתר "וואלה" שנמצא בשליטת בעלי "בזק" שאול אלוביץ'. כך פורסם אתמול (ראשון) ב"גלובס".

על פי ההערכות, עד המדינה הרו כבר העביר מידע רלוונטי למשטרה בנוגע ליחסים שבין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשאול אלוביץ', שאליהם נחשף בעת שהיה ראש הסגל. נתניהו עצמו צפוי להיחקר ביום שישי הקרוב, פורים דמוקפין, בתיק 4000, ככל הנראה באזהרה, ולמסור עדות בתיק 3000 - המכונה "פרשת הצוללות".

כבר בשבוע שעבר העריכו גורמים המעורים בפרשת "וואלה-בזק" כי לחוקרי המשטרה לא יהיה מנוס מלזמן את נתניהו לחקירה. על פי ההדלפות, בידי החוקרים ראיות של ממש לבקשות שהתקבלו בנוגע לסיקור מפרגן לבני משפחת נתניהו באתר וואלה בתמורה להטבות להם דאג נתניהו באמצעות פילבר.

יועץ התקשורת אלי קמיר, ששוחרר אתמול ממעצר בפרשת מינויה של השופטת הילה גרסטל ליועצת המשפטית לממשלה בתמורה לסגירת תיק המעונות, מיד נעצר לחקירה במסגרת חקירת תיק 4000. המשטרה הודיעה כי לא תבקש את הארכת מעצרו של קמיר בפרשת גרסטל, אך עצרה אותו לחמישה ימים נוספים בחשד לעבירות תיווך לשוחד, קבלת דבר במרמה במרמה והפרת אמונים ובעבירות על חוק הלבנת הון. קמיר הועסק כיועץ חיצוני לבזק, וקיבל שכר של 40 אלף דולר לחודש במסגרת החוזה עם החברה.

גורמים במשטרה ציינו, כי על אף חשיפת התיאום המכוער בין חוקר הרשות לניירות ערך ושופטת המעצרים רונית פוזננסקי-כץ בעניין הארכות המעצר לחשודים בפרשה, הראיות בתיק אמינות מספיק כדי שלא ישוחררו. כזכור, מנכ"ל וואלה אילן ישועה, מסר לשוטרים הקלטות של אלוביץ' שהורה להיטיב עם נתניהו והציג כתבות מפרגנות לצד עדויות של עובדים בוואלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר