משלחת מארה"ב

גדולי ישראל: תגידו לרה"מ נתניהו שאסור להכיר ברפורמים

ראשי ארגון 'עם אחד' נועדו עם גדולי ישראל, רגע לפני פגישתם עם ראשי המדינה, ושמעו הדרכה מפורטת כיצד להתבטא בפני ראש הממשלה נתניהו נגד הרפורמים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי המשלחת אצל הגר"ג אדלשטיין (באדיבות המצלם)

רגע לפני הפגישות עם צמרת מדינת ישראל נפגשו ראשי משלחת ארגון 'עם אחד' עם מנהיגי הציבור הליטאי מרן הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

לפגישה עם הרבנים הגיעו שלמה ורדיגר יו"ר ועד חבר הנאמנים של אגודת ישראל בארצות הברית, ראש אגודת ישראל בקליפורניה ד"ר ארווין לייבוביץ, והרב בוימל ראש אגודת ישראל בארצות הברית.

חברי המשלחת סיפרו למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי על מטרת בואם והתייעצו עמו באריכות על ההתמודדות עם השפעת הרפורמים.

הגר"ח קנייבסקי איחל שתהיה להם הצלחה ונשיאת חן בעיני ראש הממשלה בנימין נתניהו והדגיש כי עליהם לומר לו את הדברים בקול ברור ונחרץ.

במהלך הפגישה אמר מרן שר התורה כי יש חשיבות אדירה להירתמות של יהודי ארצות הברית ואמר כי זכות זאת תעמוד להם לדורות.

חברי המשלחת הגיעו גם אל מעונו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין עמו הם נועצו בשאלה מה וכיצד לומר לראש הממשלה נתניהו בעת פגישתם.

הם סיפרו כי הגיעו בשליחותו של הרבי מונבומינסק נשיא מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל באמריקה.

ראש הישיבה הבהיר כי עליהם לומר לראש הממשלה כי הרפורמים מובילים להתבוללות ולכליון של העם היהודי ולכן אין זה מן הראוי לתת להם הכרה בשום אופן.

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין אמר לראשי המשלחת כי הוא מעריך את מחוייבותם לעולם התורה ושמירת קדושת ארץ ישראל וכי זכות זו תעמוד להם לעד.

הגר"ג אדלשטיין הזכיר כי כיום נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הינו בעד היהדות ובעד ישראל ועל כן יש לנצל זאת להשפעה להקטנת כוחם של הרפורמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר