"סיכן את חיי כולנו"

תיעוד: נהג 'קווים' מירושלים לביתר מסמס בזמן הנסיעה

"הילד שלי אמר שהנהג נראה ערבי והוא מפחד שאעיר לו, אז רק התפללתי בלב שהנסיעה תעבור בשלום" - כך מתארת ל"כיכר השבת" נוסעת באוטובוס שנהגו סימס בעת נהיגה • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד הנהג המסמס (באדיבות המצלם)

נוסעי קו 294 שיצא היום (שני) מגבעת התחמושת בירושלים לעיר ביתר עילית, הזדעזעו לגלות מה עושה הנהג שלהם בזמן שהוא אמור להיות מרוכז בנסיעה.

כפי שעולה מתיאור הנוסעים, בשלב כלשהו במהלך הנסיעה, שלף הנהג את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו, הניח אותו על הגה האוטובוס והחל להקליד בו במרץ, במה שנראה בבירור כשליחת הודעות טקסט.

אחת מהנוסעות מתארת ל"כיכר השבת": "בשניה הראשונה כמעט קמתי, אוטומטית, לבקש מהנהג שיפסיק את התנהגותו המסוכנת, אבל אז אחד מהילדים שלי, שנסעו איתי, אמר לי 'הוא נראה ערבי, אני מפחד', ולכן העדפתי לנשוך שפתיים, לשתוק ולהתפלל בלב שהנסיעה תעבור בשלום".

"מה זו החוצפה הזו", מוסיף נוסע אחר. "עד שלא יהיו הרוגים חס וחלילה מהתנהגות פושעת כזאת, לא יבינו שהתעסקות בטלפון וכל התעסקות אחרת של הנהג תוך כדי נסיעה, הן ממש פשע?".

הנהג מסמס (מתוך הסרטון)

חברת 'קווים עילית' בתגובה ל"כיכר השבת": "קווים-עילית רואה תופעה שכזו בחומרה רבה, והחברה פועלת בכל האמצעים למגר תופעות כדוגמת זו. עם קבלת הפנייה, הוחלט על ביצוע בדיקה יסודית אודות נסיבות המקרה, במסגרתה תיבחן גרסתו של הנהג, בשילוב והשוואה עם הנתונים המצויים בחברה (ככל שקיימים בנסיבות).

"בתום בחינת המקרה, החברה תחליט במסגרת סמכותה הניהולית באילו הליכים משמעתיים לנקוט כנגד הנהג, זאת ובשים לב למכלול של קריטריונים הקבועים בחברה. בכל מקרה בו יוחלט להמשיך ולהעסיק את הנהג בחברה (תוך רישום אזהרה חמורה בתיקו האישי), החברה תמשיך ותבצע מעקב אחר התנהלותו של הנהג.

"במקביל, החברה תקפיד כדבר שבשגרה, לחדד את הנהלים בקרב כלל הנהגים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר