אאא

אלפי בחורי ישיבות כבר מתדפקים בימים אלו על דלתותיהם של עמך בית ישראל לקראת חג הפורים, ומנצלים את הימים לאיסוף כספים עבור אוצר הספרים של הישיבה או עבור הת"ת (תומכי תורה).

הישיבות חלוקות ביניהן מהו הזמן המתאים עבור היציאה לאיסוף כספים. הישיבות המקדימות החלו כבר בראש חודש אדר, רוב הישיבות מורות לבחורי הישיבה לצאת רק בשבוע שחל בו ויש גם ישיבות המשקיעות את מירב המאמצים ביום הפורים עצמו.

על מנת לדרבן את הבחורים לעבוד ולאסוף כסף עבור הת"ת, מפעילים ראשי וגבאי הת"ת החל מחודשי החורף המאוחרים את מוחם והוגים רעיונות, גימיקים ותחבולות שלא יותירו אף בחור בבית מדרש "בו ביום".

כך, בישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק, עמלו הבחורים במשך זמן רב על הקמפיין שיוציא את כל בחורי הישיבה לאסוף כסף עבור הת"ת.

מפניני הקמפיין
מפניני הקמפיין
הגדלה

בישיבה מציינים כי בהוראת ראשי הישיבה לא יצאו הבחורים לאסוף כסף לפני חג הפורים. בנוסף, ייערך בישיבה ביום הפורים טיש פורים בהשתתפות ראשי ורבני הישיבה.

גבאי הת"ת יצרו העתק מושקע ומפואר של ספינת הטיטניק שהייתה אוניית ענק שנבנתה בממלכה המאוחדת. היא נודעה כגדולה והמפוארת ביותר בתקופתה ומכאן שמה, שנגזר מן הטיטאנים. אף על פי שסברו כי היא חסינה מפני טביעה, טבעה הטיטניק בהפלגת הבכורה שלה בעקבות פגיעה בקרחון.

הנמשל ברור: הספינה עצמה מבטאת את המגבית עם כל המשמעות שבכך, ומנגד הסכנה הטמונה בקרחונים המתרשלים במטלות המגבית ומסכנים את שלימותה של הספינה כולה.

  • גם אתם יצרתם קמפיין מקורי במיוחד לישיבה? מכירים ת"ת עם קמפיין מיוחד שמלווה את המגבית? שתפו אותנו במייל האדום או ישירות למייל של הכתב