"אעזור לחקלאים"

ח"כ דני סיידה הצהיר אמונים במליאת הכנסת

כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", דני סיידה הפך לחבר כנסת מטעם ש"ס. בנאום הצהרת האמונים שלו אמר: "אסייע לאחיי החקלאים בני המושבים, המושבות והקיבוצים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

דני סיידה הצהיר הערב (שני) אמונים במליאת הכנסת והפך לחבר כנסת מן המניין. סיידה נכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, במקומו של סגן שר האוצר יצחק כהן. כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", בחודש האחרון פעל דרעי להכניס את חברו הטוב סיידה לכנסת. דרעי אמנם הכחיש את הדיווח, אך לבסוף - כידוע - המינוי יצא אל הפועל.

ח"כ סידה אמר לאחר הצהרת האמונים: "אני מתכוון לממש עד תום את המנדט הציבורי אשר ניתן לי ולנסות ככל שאוכל לעזור ולסייע לאחיי החקלאים בני המושבים, המושבות והקיבוצים, בכל דרך בה ניתן יהיה לשמור על חוסנם וקיומם".

לדבריו: "מושבים וקיבוצים פורחים ומשגשגים משדרים חוסן וביטחון המחלחל לעבר אויבנו מבעד לגדר. עיירות פיתוח בתנופת בניה ועשייה, עם תשתית תעסוקתית ותחבורתית נאותה, הינם גורמים עיקריים למעבר של צעירים איכותיים לפריפריה, כפי שאנו רואים בפועל. מיזמים תיירותיים בריאה הירוקה של המדינה מסייעים ליציאה מהמחנק של גוש דן למרחבים הירוקים בגליל ולהישארות ההון הפרטי בארץ. פריחה כלכלית לכולם מסייעת ותורמת לחיים הדדים ביחד עם ערביי הגליל".

"לאורך כל חיי" הוסיף סיידה: "מעשיי והווייתי שזורים בקשר בל ינתק עם אדמת הארץ וכפועל ישיר בפעילותי כחקלאי. לצערי, החקלאות אשר הייתה ערך עליון וגורם מרכזי באחיזתנו על הקרקע שנתן לנו השם יתברך, מאבדת מערכה. כיום החקלאות מאבדת את חשיבותה בעיני הציבור הרחב וגרוע מכך גם בעיני גורמי השלטון. אכן, יש לפעול להורדת יוקר המחיה לכלל הציבור, אך אסור בדרך למטרה זו להזניח את החקלאות".

"משימה עליונה זו בפעילותי העתידית בכנסת יחד עם חבריי לסיעה שמסורת היא בידם מאז הקמת התנועה לסייע באופן גורף ובלתי מתפשר בכל עניין הכרוך בקידום וביסוס החקלאות בפריפריה, בנגב ובגליל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר