בהפרש של 3 שבועות

משאית אחת, חנייה אחת - 2 הרוגים ב-2 תאונות

לפני כשלושה שבועות, ביום רביעי, נהרג רוכב אופנוע שהתנגש במשאית חונה ברחוב מוטה גור בבאר שבע. הלילה נהרגה צעירה בת 19, לאחר שהתנגשה באותה משאית (ארץ)

זירת התאונה הלילה (צילום: ירון פינקו תיעוד מבצעי מד"א)

לפני כשלושה שבועות, ביום רביעי, 7 בפברואר, נהרג רוכב אופנוע שהתנגש במשאית חונה ברחוב מוטה גור בבאר שבע. הלילה (שלישי) נהרגה צעירה בת 19, לאחר שהתנגשה עם מכוניתה באותה משאית חונה.

מחקירה ראשונית של התאונה הלילה עולה כי הצעירה התנגשה עם רכבה במשאית החונה. הרכב נמחץ מתחץ למשאית ולכוחות ההצלה לא נותר אלא לקבוע את מותה.

בעל המשאית, מציינים במשטרה, החנה את המשאית במקום - כחוק, מאחר ואין במקום תמרור המגביל את הנחיה. אלא שמתברר כי לאחר התאונה הראשונה, דרשה המשטרה מעיריית באר שבע להציב במקום תמרור שיאסור על חניית משאיות ברחוב, אך התמרור לא הוצב.

חובש בכיר במד"א, בוריס גרינשפיין, ופרמדיק מד"א, ג'ורג' ישייביץ,שטיפול הלילה בצעירה שנהרגה סיפרו: "ראינו רכב פרטי שנמחץ מתחת למשאית, ברכב נלכדה הנהגת. היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה. היא חולצה מהרכב על ידי הכבאים. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

זירת התאונה לפני כשלושה שבועות (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה הלילה (צילום: ירון פינקו תיעוד מבצעי מד"א)

שמעון זגורי מתנדב זק"א באר שבע, אמר כי "סמוך לשעה 4:00 קיבלתי קריאה על תאונה קשה ברחוב מוטה גור בבאר שבע, הגעתי מהראשונים למקום התאונה, ראיתי נהגת צעירה כבת 20 שהתנגשה בחוזקה במשאית חונה ברחוב, מעוצמת מההתנגשות הנהגת הרכב הפרטי נלכדה ברכב, סייענו לכוחות הכיבוי בנסיונות החילוץ, לצערי צוות מד"א נאלצו לאשר את מותה במקום.

"מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. רק לפני כשלושה שבועות אירעה תאונה קטלנית באותו מקום ואותו משאית חונה, רוכב אופנוע התנגש במשאית בשעות הערב ונהרג. לצערי נהגת הרכב הפרטי שהיתה בדרכה לביתה. התנגשה בחוזקה במשאית החונה ומותה נקבע במקום".

מעיריית באר שבע נמסר בתגובה: "ראשית, עיריית באר שבע משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בתחילת חודש פברואר ברחוב מוטה גור, אגף התנועה הכין תוכנית להסדרי תנועה הכוללים תמרורים למניעת חניה ועצירת רכבים מעל 4 טון, בקטע טוביהו ועד לרחוב המלכים, בהתאם להמלצת ובקשת משטרת ישראל. התוכנית אושרה על ידי כל הגורמים הרלוונטיים.

"בעקבות התאונה הקטלנית שאירעה הלילה, סוכם עם משטרת ישראל כי העירייה תפעל להכין תוכנית המסדירה מניעת חניה ועצירת רכבים כבדים לכל אורכו של רחוב מוטה גור. יש לציין, כי מבדיקה ראשונית לא נמצאו ליקויים הנדסיים במקום, תשתית הכביש תקינה וגם התאורה לאורך הרחוב פעלה. בשלב זה חוקרת משטרת ישראל את התרחשות לתאונה והנסיבות לגרימתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר