העימות בירושלים מחריף

בכיר בעירייה: התנהגות פינדרוס בזויה; פינדרוס: "דמגוגיה"

התנגדות פינדרוס לגינה החדשה בבית וגן מביאה את לשכת ברקת למתקפה חריפה נגדו: "מזעזע לחשוב שפינדרוס חובר ליוסי חביליו, זו התנהגות בזויה" • פינדרוס: "התושבים מיואשים" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פינדרוס וברקת (צילום: כיכר השבת, יונתן זינדל - פלאש 90)

עימות חריף מתפתח בימים אלו בין סגן ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס (יהדות התורה) ללשכת ראש העיר ניר ברקת זאת על רקע משבר הגינה שנעקרה בשכונת בית וגן.

התושבים החרדים בשכונת בית וגן המתנגדים לפינוי הגינה בתמורה לגינה חדשה, משתמשים בשירותיו של עו"ד יוסי חביליו, מי שכיהן בעבר כיועץ המשפטי של עיריית ירושלים אך ידע לא מעט מאבקים מול הציבור החרדי. לטענתם, השירות מצדו ניתן ללא תשלום.

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', היום (שלישי) צפוי ראש העיר ניר ברקת לחנוך את הגינה החדשה שנבנתה לאחר עקירת הגינה הקודמת, אך הנציגות החרדית והתושבים החרדים צפויים להחרים את הביקור החגיגי.

השימוש בשירותיו של חביליו על ידי תושבים חרדים הצליחה להרגיז בכירים בלשכת ראש העיר. בשיחה עם 'כיכר השבת' אמרו בכירים בעירייה כי "מזעזע לחשוב שסגן ראש העיר יצחק פינדרוס חובר ליוסי חביליו בהגשת צו מניעה נגד בניית ת"ת בבית וגן. מדובר במשת"פ הפוגע בציבור שולחיו לטובת כותרת בתקשורת".

הגינה שהופקעה בבית וגן (באדיבות המצלם)

הבכיר הוסיף: "ברמות הפכו את העולם לטובת בניית תלמוד תורה והעירייה תגיע לפתרון שם בהקדם, אך בבית וגן אנו רואים עולם הפוך ומטריד. זו התנהגות בזויה שפוגעת בתושבי השכונה".

סגן ראש העיר יצחק פינדרוס לא נותר חייב. בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא אומר: "דמגוגיה לא תשנה את העובדה שיש פתרונות ואותם גורמים בכירים אנונימיים שדאגו שילדי קרית יובל ילמדו בבית וגן לא מוכנים להתמודד עם האתגרים והקשיים שזה מייצר לתושבים".

פינדרוס הוסיף: "לצערי הרב המציאות הזאת הביאה את התושבים למעשי ייאוש - כולל פניה לצערי ליוסי חביליו שאינו ידיד הציבור החרדי בלשון המעטה. אני קורא לגורמים הבכירים אנונימיים להיכנס מידית לעובי הקורה ולהביא לפתרון הבעיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר