"בושה וחרפה, גנבו לנו את הגינה"

הילדים החרדים הפגינו וניר ברקת עזב את הטקס החגיגי

10 דקות בלבד לאחר שהגיע להשתתף בטקס חנוכת הגינה בשכונת בית וגן, עזב ראש העיר ברקת את הטקס, בעקבות מחאת הילדים והוריהם • מקורבי ברקת: "התושבים לא מודעים לפעילות" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

חשיפת 'כיכר השבת': מבוכה נרשמה היום (שלישי) בעת ביקורו של ראש העיר ירושלים ניר ברקת בשכונה החרדית בית וגן. ראש העיר שהגיע לחנוך את הגינה החדשה בשכונה, במקום הגינה הקודמת שנעקרה ממקומה על ידי העירייה, נתקל במחאת התושבים, אבות ובניהם, שהניפו שלטים נגד ראש העיר.

לקראת השעה 14:30 הגיע ראש העיר לחנוך את הגינה החדשה ברחוב רג'ואן כשהוא מלווה במנכ"ל העירייה אמנון מרחב וחבר מועצת העיר יעקב הלפרין (יהדות התורה) אלא שאת פניו קיבלו עשרות ילדי השכונה בשירי פורים צורמים אשר הפריעו לכל מהלך הביקור.

בנוסף, הניפו הילדים שלטי מחאה: "בושה וחרפה, גנבו לנו את הגינה", "גינת רג'ואן לעג לרש", "איפה הגן בבית וגן".

ברקת שהגיע למקום לטקס חגיגי נתקל בהתנגדות של התושבים להגעתו. לאחר כ-10 דקות ששהה במקום ושוחח עם מספר תושבים שהלינו בפניו את טענותיהם עזב את המקום. ילדי השכונה לא הרפו וליוו את ראש העיר שלווה באבטחה צמודה עד לרכבו.

בסביבת ברקת ציינו כי הודות למאמצי העיריה יזכו תושבי השכונה לבית ספר תקני כראוי וכמובן שילדי השכונה אף יהנו מגן משחקים מפואר ומושקע.

"על נציגי הציבור להשקיע להורדת מפלס הלחץ של התושבים שחלקם לא מודעים לפעילות החשובה הנעשית לטובתם, אך שום דבר לא יעצור אותנו מלהגיע לעמק השווה למען התושבים", אומרים בסביבת ברקת.

כזכור, לפני כחודש תושבי רחוב אבוהב בשכונת בית וגן שבירושלים, הופתעו לגלות, כי גינת המשחקים הוותיקה ששימשה כגינה יחידה באזור עבור ילדי השכונה, פונתה בשעות הלילה ונחסמה על ידי עיריית ירושלים, לטובת הקמת מבנה חדש שישמש את תלמוד תורה 'אחיעזר'.

מדובר בשטח "חום", כזה שיועד מלכתחילה על ידי עיריית ירושלים עבור בניית מבנה, ובעירייה רק הואילו להשאיל את השטח עבור גינת משחקים - עד לתחילת הבנייה.

חבר מועצת העיר אריה קינג מסר ל'כיכר השבת': "אני מחזק את ידיי התושבים שהוכיחו לכלל הציבור הירושלמי, שלפעמים צריך לשבור את הכלים בהתנהלות מול ניר ברקת,והמעשה שהוא אחראי לו של עקירת הגן במקומו הקודם, ללא תיאום וידיעת הציבור ותוך הולכת שולל את הציבור החרדי ונבחרי הציבור החרדי-זהו ללא ספק אחד הפעמים שיש לשבור את הכלים. אני מצדיע לסגן ראש העיר פינדרוס שהוכיח נאמנות לתושבי העיר, לפני נאמנות לראש העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר