השלכת אפרוחים: מסיבת פורים שיצאה משליטה

תלמידי התיכון "איבדו את הראש" והצוות החינוכי נאלץ להתערב והביא להפסקת האירוע המכוער. המשטרה פתחה בחקירת האירוע (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

האירוע המחריד אירע הבוקר (שלישי) במסגרת אירועי פורים באחד התיכונים במועצה האזורית אשכול, אז התקבל דיווח במשטרת ישראל על חשד לצער בעלי חיים כשבתלונה נטען כי מספר נערים בני 17 השליכו אפרוחים אחד על השני, כשברשותם גם היה ראש של חזיר. הצוות החינוכי התערב והביא להפסקת האירוע המכוער.

מנהלת בית הספר, שבו אירע המקרה, כתבה: "בתחילה נראו מספר תלמידים שתויים, הם התבקשו לעזוב את שטח בית הספר. לאחר מכן טפסו על הגדר, חזרו למסיבה וסרבו לצאת. התלמידים הללו יושעו ויוחזרו ללימודים רק לאחר שיחה עם ההורים ותגובה ברורה מבית הספר. לאחר מכן החלו להיזרק על הרוקדים מספר עופות חיים שנפגעו פיזית, ואף פגעו במספר תלמידים".

עוד כתבה המנהלת: "בהמשך נתפסו כמה תלמידים עם שקית שבה נמצא ראש של חזיר, שהם התכוונו לזרוק אותו לרחבת הריקודים, דבר שנמנע מהם בגין ערנות המורים. עקב בכך הפסקנו את המסיבה, התלמידים הועלו על ההסעה והנהלת בית הספר התכנסה עם צוות השכבה להתייעצות. בשלב זה הוגשה תלונה למשטרה על התעללות בבעלי חיים".

ראש המועצה האזורית אשכול, גדי ירקוני, אמר: "אנו מוקיעים בכל תוקף את המקרה החמור אשר אינו מאפיין בשום אופן את רוח מועצה אזורית אשכול ובית הספר. הצוות החינוכי של בית הספר פעל נכון כשהפסיק את חגיגות הפורים והגיש תלונה במשטרה נגד קומץ המעורבים. הצוות החינוכי יתכנס עוד היום לבחינת המשך נקיטת המהלכים החינוכיים והמשמעתיים בשיתוף עם הורי בית הספר, אנשי המועצה וצוותי רווחה".

המשטרה פתחה בחקירה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר