המזרן חורק? שקוע? הגיע הזמן להחליף אותו

איך יודעים שהמזרן שלכם כבר הזדקן ולא מספק את הסחורה? ומה עושים רגע לפני שקונים מזרן חדש? המדריך לשינה שתמיד חלמתם עליה (צרכנות, שיווקי)

הגיע הזמן להחליף מזרן. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עבר יום מתיש וארוך והחלטתם הפעם להיכנס למיטה מוקדם ולנוח כמו שצריך? יכול להיות שלא תצליחו להגשים את החלום אם המזרן שלכם כבר גוסס.

נכון, אומרים ש-8 שנים הם כבר הסוף עבור המזרן שלכם, אבל בהחלט יכול להיות שהוא כבר לא שמיש במיוחד. אז איך יודעים?

צורת המזרן - המזרן שקניתם אמור להיות ישר, יציב וקשיח. לא משנה כמה אתם ישנים עליו, הצורה שלו לא אמורה להשתנות. תסתכלו רגע על המזרן שלכם מהצד, אם הוא שקוע ובעצם "מחייך" אליכם, זה הסימן להחליף. לא רק בגלל שהוא כבר לא שמיש, אלא כי הוא יכול גם ממש לסכן אתכם עם כאבי גב. גם אם המזרן שוקע ברגע שאתם נשכבים עליו, הוא בעצם מפסיק לתמוך בעמוד השדרה שלכם והגיע הזמן.

רעשים - לפעמים גם לא רק הצורה מסגירה את הזדקנותו של המזרן. גם רעשי החריקה של המיטה שנשמעים ברגע שאתם נשכבים על המזרן. אם אתם רק טיפה זזים וכבר נשמעים רעשי חריקה של הקפיצים, הם כנראה כבר ישנים או חלודים.

עייפות וכאבים - גם אתם עצמכם יכולים להעיד אם הגיע הזמן להחליף מזרן. ישנים הרבה ועדיין עייפים בבוקר? חשים כאבים חדים בגב ובצוואר בעיקר בבוקר? סובלים מכאבי ראש במהלך היום? יכול להיות שהכול מגיע כתוצאה ממזרן ישן שאינו תומך בעמוד השדרה.

דיאטה - אם הגוף שלכם עבר שינויים קיצוניים בשנים האחרונות: מהשמנה ועד הרזייה, המזרן שקניתם ושהתאים לכם בעבר, יכול להיות שכבר לא מתאים יותר. אגב, מומלץ שהסיבה תהיה דיאטה...

רגע לפני שאתם קונים מזרן חדש, אל תתפתו לפרסומות ולכו בעצמכם לראות את המזרן. את הצורה שלו, אם הוא נוח לכם, ומה הכי מתאים לכם.

עכשיו במבצע מיוחד לגולשי כיכר השבת | 50% הנחה על כל מזרני סימונס+זוג כריות במתנה | צלצל עכשיו לסניף הקרוב לביתך

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר