קרב הגרסאות בין צה"ל למשפחת תמימי

מתאם פעולות השטחים סתר את טענת משפחת תמימי כי בנה נפצע מכדור גומי, ולאחר פרסום תמונה מצילום סיטי נאלץ להבהיר: "הצגנו את גרסאות המשפחה" (חדשות, בארץ)

עאהד תמימי, בת דודתו של הנער שנפגע (צילום: פלאש 90)

קרב הגרסאות בין צה"ל למשפחת תמימי: משפחת תמימי מנבי סאלח ידועה כמחוללת פרובוקציות סדירה. האחרונה שבהן היא תיעוד שהפיצה המשפחה ובו נראה אחד הילדים - בן דודה של עאהד תמימי מהתקרית המפורסמת עם החיילים - כשראשו מעוך וזאת לטענתם עקב כדור גומי שנורה ע"י חיילי צה"ל.

מתאם פעולות השטחים סתר את טענת המשפחה וטען כי הפציעה בראשו של הנער נגרמה עקב פגיעה מכידון של אופניים, אך גם זה הוכחש ע"י המשפחה בתיעוד צילום סי-טי ובו נראה כדור הנמצא בראשו של הילד.

בעקבות כך, פרסמה דוברות מתאם פעולת הממשלה בשטחים הודעה ובה היא אומרת כי היא לא טענה שהפציעה נגרמה כתוצאה מכידון אופניים ולא כתוצאה מירי - אלא רק הביאה את שתי הגרסאות - הסותרות לכאורה - של המשפחה, זו של האב וזו של הבן, וכי הטענה כי הפציעה נגרמה כתוצאה מפגיעה מכידון האופניים התבססה אך ורק על הפוסט של הנער עצמו.

"עדותו של הנער צולמה ותועדה ועל בסיסה פורסם הפוסט אמש" לשון ההודעה, "מתאם פעולות הממשלה בשטחים מבקש להבהיר באופן שאינו משתמע לשני פנים כי הפוסט שהועלה בשמו ב'אלמונסק', עמוד הפייסבוק של מתפ"ש בערבית, מתבסס על גרסתו של הנער כפי שחזר עליה. נדגיש כי הצגנו את שתי הגרסאות, זו של האב וזו של הבן, תחת הכותרת "מהי האמת ביחס למוחמד תמימי?" ובהתייחס לתרבות השקר וההסתה הפלסטינית".

עוד הוסיפו במתפ"ש כי: "גם במקרה זה, האמת באשר היא תמיד נר לרגלינו ונמשיך להציג את האמת כדי לחשוף את מנגנון ההסתה הפלסטיני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר