הבינה שלא תנצח

יו"ר מרצ זהבה גלאון פורשת מהחיים הפוליטיים

זהבה גלאון מסיימת היום קריירה של כ-20 שנה בזירה הפוליטית, חלקה כיושבת ראש מפלגת מרצ. כעת, משהבינה כי לא תנצח בפריימריס הקרובים על הראשות, החליטה לפרוש. זמן מה אחריה, נהג גם ח"כ גילאון באופן דומה (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גלאון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר מרצ זהבה גלאון מודיעה היום (רביעי) כי היא פורשת מהחיים הפוליטיים, וממילא מסירה את מועמדותה לראשות מרצ, מפלגתה, במירוץ המתקיים כעת על תפקיד היושב ראש.

כזכור, באוקטובר אשתקד התפטרה גלאון מהכנסת, כדי להתפנות להנעת תהליך הפריימריס במפלגתה. היום כאמור היא פורשת כליל מהחיים הפוליטיים, זאת לאחר שהבינה כי אפסו סיכוייה להיבחר שוב לתפקיד היו""ר.

"משיחות שהיו לי עם מתפקדים בכל רחבי הארץ בשבועות האחרונים הבנתי שהם רוצים הנהגה חדשה", כתבה היום גלאון בהודעת הפרישה שלה. "בזכות המהלך שקידמתי, המפלגה הגדילה את מספר המתפקדים ב-70% עם 31 אלף חברים. פתיחת מרצ הייתה הצלחה אדירה ואני לא מתחרטת עליה לרגע. כל חיי הפוליטיים נלחמתי למען עקרונותיי וערכיי. הייתי עושה את הכול שוב גם בידיעת המחיר האישי מראש".

הודעת הפרישה של גילאון (צילום: מתוך טוויטר)

זמן מה לאחר שפרשה גלאון, הודיע גם ח"כ אילן גילאון כי הוא פורש מהמירוץ לראשות התנועה, בשל נסיבות רפואיות.

בפריימריס לראשות מרצ נותרו עכשיו ארבעה: ח"כ תמר זנדברג, מזכ"ל שלום עכשיו אבי בוסקילה, אימרי קלמן ואבי דבוש. ההערכה כעת במערכת הפוליטית היא שעם פרישת גלאון גברו סיכוייה של זנדברג לנצח.

מגישה את מכתב התפטרותה מהכנסת, לפני מספר חודשים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר