מומחי העור של אפילוג'יק מזהירים: איפור זה לא משחק ילדים

לקראת פורים והתחפושות המעוצבת שכולם לובשים, גם הילדים זוכים לאיפור קל – אם זה פונפון אדום קטן או ציורי פנים קלים. אבל בעוד ישנה תפיסה לפיה ל"איפור קטן" של פורים אפשר להשתמש במוצרים זולים ומפוקחים פחות, כדאי לדעת כי הסיכון הנובע מתכשירי איפור שאינם מתאימים הוא גבוה (סטייל, שיווקי)

איפור זה לא משחק ילדים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הפיקוח על מוצרי האיפור, לוקה בחסר. מתברר שישנם מוצרי איפור שמגיעים בחסות "צעצועים" לארץ, ולכן משרד הבריאות מדלג על הפיקוח שלהם. "הורים לא מבינים שבאיפור ללא אישור, ישנם חומרים שעלולים לגרום גם לאלרגיות ולהשאיר צלקות וסימנים בעור, ואסורות לשימוש במדינות רבות באירופה, וזו רק דוגמה אחת לבעיות באיפור ללא אישור. הקפידו מאוד לוודא שיש חותמת אישור משרד הבריאות", מסבירים המומחים של אפילוג'יק.

אך לא רק מוצרי איפור לא איכותיים עלולים להזיק לעור. גם מוצרי טיפוח שלא מתאימים לסוג העור עלולים לגרום לנזקים לעור. כך למשל קרמים אשר מיועדים, לדברי יצרניהם, לעור מבוגר - שלרוב יהיה יבש יותר ומוצק פחות - אינם מתאימים לעיכוב הזדקנות בעור צעיר. הם עשירים מדי, פעילים מדי ומכילים חומרים רבים שעלולים לעורר גירוי כשמשתמשים בהם על עור לא מותאם. חלק מהחומרים הנפוצים בתכשירי קוסמטיקה לעור מבוגר, עלולים לעודד פצעים בעור צעיר.

באפילוג'יק, המרכז לרפואת עור אסתטית בניהולו הקליני של ד"ר אופיר ארצי - מנהל היחידה לרפואה אסתטית של בי"ח איכילוב, מטפלים לאורך השנה בשלל פגעי עור בהם גם פגעים שנגרמו משימוש לא נכון באיפור, בקרמים וסרומים שונים. המחלקה מצויידת במכשירי לייזר בעלות כוללת של מליוני שקלים המאפשרים לה באופן כמעט בלעדי בארץ, לטפל במרבית פגעי העור הקיימים כיום.

לדברי אסתי טראובה מנהלת מרכז אפילוג'יק: "הניסיון הרב שנצבר על ידי מומחי העור של אפילוג'יק מאפשר לנו להתאים את הטיפול המדוייק לכל סוג של נזק לעור. בזכות המכשור המתקדם ביותר שקיים בארץ וצוות מומחים מהשורה הראשונה, אנחנו מצליחים להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור המטופלים שלנו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית