העד נגד נתניהו

דיווח: יאיר לפיד עסק בחוק לטובת חברו ארנון מילצ'ן

בתקופת כהונתו כשר האוצר, ביקש יאיר לפיד מאגף התקציבים באוצר לגבש חוות דעת מקצועית על "חוק מילצ'ן" - לפני שדחה את הבקשות לקדמו - כך נחשף ב"הארץ" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

במידה ויוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרי שיו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד צפוי להיות עד מרכזי נגדו בתיק השוחד בין נתניהו לאיש העסקים ארנון מילצ'ן, אך הבוקר (חמישי) מתברר כי מי שבדק לקדם חוק שיטיב עםא יש העסקים - הוא לא אחר מאשר לפיד עצמו.

על פי הדיווח ב'הארץ', בתקופת כהונתו כשר האוצר, ביקש לפיד מאגף התקציבים באוצר לגבש חוות דעת מקצועית על "חוק מילצ'ן" - לפני שדחה את הבקשות לקדמו.

כזכור, לאחר המלצות המשטרה להגיש כתב אישום נגד נתניהו בתיק מילצ'ן אמר לפיד: "פשוט אמרתי 'בשום אופן לא', ובזאת נגמר העניין".

כאמור, הבוקר נחשף ב'הארץ' כי בטרם השיב בשלילה, הנחה את אנשי האוצר לגבש עמדה מקצועית ביחס לחוק הנוגע לחברו.

לפי המידע שהגיע לעיתון "הארץ": "באוגוסט 2013 פנתה היועצת הכלכלית של לפיד, רותם רולף, לאגף התקציבים וביקשה חוות דעת בנוגע לחוק. באגף התקציבים הבינו שהנושא עלה בעקבות פגישה שקיים שר האוצר, אך לא ידעו עם מי נפגש. באגף הניחו שאיש עסקים כלשהו מעורב בעניין, שכן החוק היטיב עם בעלי הון.

"בתוך כמה ימים חובר מסמך של חמישה עמודים, שכלל נימוקים נגד החוק. לאחר שהמסמך גובש כינסה רולף דיון בהשתתפות כמה אנשי מקצוע באוצר, שבו הפנתה אליהם שאלות בנוגע להתנגדותם לחוק. לפיד ורולף סירבו להגיב אתמול לדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר