הפורים שלהם

בני הזוג נתניהו נחקרים לראשונה - במקביל

זה עוד לא קרה: ראש הממשלה ורעייתו יושבים כעת מול חוקרי המשטרה, ונאלצים לספק תשובות בתיק 4000, בו הם חשודים במתן הטבות כספיות בתמורה לסיקור תקשורתי חיובי (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו (צילומים: דף הפייסבוק של ראש הממשלה)

בשעה 10 בבוקר (שישי) החלה חקירתו הראשונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ב'תיק 4000', בחשד שקיבל שוחד מבעל חברת בזק שאול אלוביץ' בתמורה להטבות כספיות מפליגות.

עוד קודם, בשעה 8:30, הגיעה רעייתו שרה למשרדי יחידת החקירות המשטרתית להב 433, כדי למסור עדות בפרשה זו, ולתת תשובות לתיעוד קיים של התכתבויות בינה לבין איריס אלוביץ', אשתו של שאול.

תכתובת זו, שבידי החוקרים, בה היא מבקשת מאלוביץ' סיקור חיובי באתר 'וואלה' שבבעלותם, מוכיחה לכאורה את קבלת השוחד המדובר.

במהלך העדות, הודיעו חוקרי המשטרה לשרה נתניהו, כי היא הופכת כעת לחשודה, והעדות - לחקירה תחת אזהרה.

במקביל, שניים מהחשודים המרכזיים בפרשה, שאול אלוביץ', ויועץ התקשורת לשעבר של נתניהו ניר חפץ, הובאו מתא מעצרם למשרדי להב 433 בלוד, להמשך חקירה.

ראש הממשלה מנסה לשדר עסקים כרגיל, אתמול

יצויין, כי בשונה מאשת ראש הממשלה, בעלה כמובן לא הגיע אל החוקרים. אלו באו אל מעונו שברחוב בלפור בירושלים, כפי שכבר עשו בתיקים '1000' (פרשת המתנות) ו-'2000' (השיחות עם מוזס), בהם כזכר כבר המליצה המשטרה להעמידו לדין.

אופן החקירה היום הוא ראשוני ביחס לבני הזוג נתניהו, מאחר וחקירותיהם בפרשות הקודמות לא בוצעו במקביל כמו הפעם כדי למנוע כל אפשרות לתיאום עדויות.

בתיק זה, כזכור, תלויה וקיימת נגד נתניהו עדותו של איש סודו לשעבר שלמה פילבר, שחתם על הסכם עד מדינה שהפתיע את כולם.

במסגרת החקירה היום, צפוי נתניהו אף להעיד בפעם הראשונה ב'תיק 3000' (פרשת הצוללות), בהליך שבאמצעו החוקרים יכולים להופכו לחקירה תחת אזהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר