דיווח ב"ניו יורק טיימס"

טראמפ שוקל להדיח את בתו וחתנו היהודים מהבית הלבן

דרמה בבית הלבן: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ביקש מראש הסגל של הבית הלבן ג'ון קלי לסייע לו בהדחתם של בתו איוונקה וחתנו ג'ארד קושנר מתפקידם: "הם לא היו צריכים להגיע לפה" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר. ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ )

עיתון "ניו יורק טיימס" מדווח היום (שבת) כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביקש מראש הסגל של הבית הלבן ג'ון קלי לסייע לו בהדחתם של בתו, איוונקה טראמפ, וחתנו, ג'ארד קושנר מתפקידם בבית הלבן.

שני גורמים המעורים בנושא צוטטו בעיתון כי הנשיא "חש תסכול גובר והולך מתפקודו של קושנר ומהפרסומים על אודותיו".

לדברי אנשי צוות בבית הלבן, הנשיא התבטא כנגד בתו וחתנו היהודים ואמר: "הם מעולם לא היו צריכים להגיע לפה". עם זאת, בעיתון דווח כי לבני הזוג עצמם אמר הנשיא כי הם יישארו בתפקידם. בבית הלבן סרבו להגיב לדיווח.

כזכור, איוונקה טראמפ התגיירה לפני מספר שנים בבית דין אורתודכסי והיא חברה בקהילה היהודית במנהטן. בתמונות שתועדו לאחרונה על ידי צלמי פאפרצי נראת טראמפ הבת שהחליפה את שמה ליעל צועדת לצד בעלה, יהודי-דתי, האוחז את ארבעת המינים בידו כשהם בדרכם לתפילה בבית הכנסת.

בני הזוג שומרים שבת וכשרות והצהירה כי היא אינה מדברת בטלפון בשבת. "אני מוצאת שהיהדות יוצרת בסיס מעולה לחיבור משפחתי", הצהירה יעל טראמפ בראיון למגזין האופנה ווג. גם אביה גאה בה והצהיר בעבר בראיונות: "יש לי בת יהודיה ואני שמח שזה קרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר