"החרדים סחטנים"

המסיתה החדשה נגד החרדים: נאוה בוקר

"אני מדברת על יהדות התורה, הם נוהגים בסחטנות, זה פשוט לא יתכן", כך הסיתה ח"כ נאוה בוקר מ'הליכוד' נגד החרדים, בעקבות משבר חוק הגיוס. "הם התרגלו", הוסיפה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נאוה בוקר (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

אם חשבנו שההסתה נגד הציבור החרדי תישאר בתוך 'יש עתיד' ו'ישראל ביתנו', הבוקר (ראשון) מצטרפת למקהלה גם חברת הכנסת נאוה בוקר ממפלגת השלטון 'הליכוד', שמגדירה את החרדים "סחטנים".

בראיון ל'כאן רשת ב'' אמרה בוקר: "המשבר הזה נראה רציני, בהחלט. החרדים חוששים שאם התקציב יאושר אז מה שיקרה זה שהקואליציה לא תעביר את חוק הגיוס. אני חושבת שזה ממש מיותר לגרור את אזרחי המדינה לבחירות כאלה, מיותרות. יש פתרון לכל דבר".

בוקר תקפה והוסיפה: "אני ברמה האישית חושבת שלא יתכן שמפלגה שיש לה שישה מנדטים תנהל את המדינה, פעם אחר פעם, בסחטנות. כן, אני מדברת על יהדות התורה, הם נוהגים בסחטנות, זה פשוט לא יתכן. אני מעריכה ומכבדת את התורה שלנו, אבל יש מסלולים שיכולים לאפשר להם ללמוד וגם לתרום בצה"ל או בשירות לאומי".

בוקר שכנראה חוששת מבחירות הוסיפה: "לא חושבת שצריכים ללכת לבחירות שעולים מיליונים למדינה, אני חושבת שהבעיות הללו ניתנים לגישור. אין טעם להוביל לבחירות, אפשר ליישם את ההמלצות של ועדת פלסנר בזמנו".

באמירה מקוממת נוספת אמרה הח"כית מהליכוד: "הם התרגלו, הם קיבלו את חוק המרכולים, שגם בעיני זה היה נורא ואיום, ועכשיו הם הולכים על חוק הגיוס".

בוקר טוענת זאת בשל העובדה שסיעת יהדות התורה עם שישה מנדטים מעלה דרישות בחוק הגיוס ו"מנהלת המדינה", וזה בזמן שהיא שוכחת שסיעת 'ישראל ביתנו', גם היא עם שישה מנדטים, היא זו שמתנגדת לחוקי הקואליציה וקיבלה את תפקיד שר הביטחון שהוביל להדחת השר בוגי יעלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר