השפל החדש של 'יש עתיד'

מופע ההסתה: ה'חרדי' לצד יאיר לפיד - פעיל חילוני מחופש

מופע ההסתה של לפיד נגד החרדים כלל "חרדי" שעמד לצדו של יו"ר 'יש עתיד'. אלא שמהר מאוד התברר כי מדובר בחילוני, פעיל 'יש עתיד', שהתחפש לחרדי • הרשת סוערת ובזה ללפיד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של 'יש עתיד')

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד הגיע הבוקר (ראשון) למתחם תחנת רכבת מרכז בתל אביב, בשעה שאלפי חיילים עושים את דרכם לבסיסי הצבא, בכדי להסית נגד הציבור החרדי היושב ללמוד בהיכלי הישיבות הקדושות, אותם הגדיר כ"דורסים את החילונים ומשתמטים".

אך מי שתפס את הפוקוס ב"מפגן ההסתה" היה דווקא דמותו של "חרדי" אלמוני, חובש כיפה שחורה וחולצה לבנה, שעמד לצד לפיד במהלך דבריו הקשים כנגד הציבור החרדי, והניף שלט עליו נכתב: "מי שמאמין לא משתמט".

דמותו של ה"חרדי" נועדה, ככל הנראה, להסביר כי אין ללפיד משהו אישי כנגד החרדים. עובדה - אחד מהם עומד לצידו במפגן ההסתה.

אלא שמהר מאוד נחשף השקר הגדול. האלמוני "החרדי" הוא לא אחר מאשר פעיל 'יש עתיד' ותיק, שביום יום לא חובש כיפה ובוודאי שלא חולצה לבנה. שמו: דייב מנדלשטם.

בעמוד הפייסבוק שלו ניתן לראות תמונות רבות שלו לצד יאיר לפיד, שם כמובן ללא התחפושת החרדית כומ גם תמונות נוספות המעידות על אורח חייו החילוני.

חשיפת תמונת האלמוני המחופש לחרדי הפכה את לפיד ללעג ברשת החברתית. יקי אדמקר מ'וואלה' צייץ בטוויטר: "תראו איזה מהפך של חזרה בתשובה עוברים התומכים של יאיר לפיד".

העיתונאי אורי איגרא מגל"צ כתב: "ענק!! זה אותו אחד שסבתא שלו נפטרה בשואה, לא?".

גיא קמלמכר צייץ בטוויטר: "אני חושב שאפשר להגיד בלב שלם שמקום המדינה לא היה פוליטיקאי שזילזל באינטליגנציה של הציבור יותר מיאיר לפיד. הבחור מצד ימין חרדי כמו שאני אסטרונאוט, לחרדים אין סיכות על הכיפה השחורה והם לא לובשים חולצות שחורות (של 'יש עתיד'?) מתחת למכופתרת הלבנה. הלכתי להקיא".

כזכור, במופע ההסתה המביש אמר לפיד: "אחרי חוק המרכולים מגיע חוק המשתמטים. החוק הזה הוא עלבון לחיילי צה"ל, הוא עלבון למדינת ישראל ועלבון לתורת ישראל, בשום מקום בתורת ישראל לא אומרים שמותר לשלוח אחרים להיהרג בשבילך. בשום מקום בתורת ישראל לא כתוב שמותר להשתמט משירות לאומי במד"א או בעזרה לקשישים או נכים".

לפיד המשיך במתקפת ההסתה ואמר כי "החרדים פשוט מנצלים את חולשתו של נתניהו בגלל החקירות כדי לדרוס את הציבור החילוני הדתי והמסורתי במדינת ישראל. החוק הזה הוא עלבון לכל חייל בצה"ל".

מ'יש עתיד' נמסר כי "לאחר בדיקה התברר כי הבחור פעיל של יש עתיד שהתחפש על דעת עצמו לחרדי כאקט מחאה נגד חוק ההשתמטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר