חסד ויראלי

קידוש השם: היהודי שסייע להומלס, נעצר וזכה למיליוני צפיות ברשת

צעיר יהודי, בן לאם ישראלית, ביקש בסך הכל לסייע להומלס, והזמין אותו לאכול במקדונלד'ס. אבל אז הגיעה המשטרה שביקשה לעצור אותו. סרטון האירוע הפך לוויראלי ומרגש מיליונים ברשת. צפו (מעניין)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של yossi Gallo)

יוסי גאלו, יהודי אמריקאי בן לאמא ישראלית, עבר ברחוב ליד הומלס מסכן בעירו שבדרום קרולינה ובנדיבות לב הציע להאכילו במסעדה הקרובה - מקדונלד'ס. אבל את מה שקרה שם הוא לא ישכח במהרה.

למקום הוזמנה ניידת משטרה לאחר שלטענת עובדי המסעדה ההומלס ביקש אוכל מגאלו, דבר שהוכחש על ידיו באומרו כי הוא זה שהזמין את ההומלס לאכול על חשבונו.

בסרטון, שתועד ע"י גאלו עצמו, נראית שוטרת הדורשת מההומלס לעזוב את המסעדה ולא לשוב אליה שוב, ואת גאלו מתווכח עם השוטרת בנסיון למנוע את הוצאתו של ההומלס מהמסעדה.

יוסי גאלו סיפר לרשת הטלוויזיה ABC כי "קראתי לו ושאלתי אותו האם הוא רוצה לאכול משהו, ולקחתי אותו למקדונלדס. ברגע שנכנסנו, המלצרית אמרה לנו שאנחנו לא יכולים לאכול ו"אתם לא תקבלו אוכל".

הסרטון הפך במהרה לויראלי עם כ-88 מיליון צפיות ומאות אלפי תגובות ברשת. גאלו הוסיף כי הוא מאוכזב מאוד מהמקרה המצער והסביר את מעשיו בכך ש: "יש לי מקום חם בלב עבור אנשים הומלסים, אני חושב שהרבה מאוד מהברכות שבחיי מגיעות כתוצאה מהנתינה שלי. אני אוהב לעזור לאחרים, אוהב לתת לנצרכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר