"מפושעי ישראל"

'מודעות אבל' לליברמן: "חזיר נובר באשפה. נתלה בדם קר"

"מודעות אבל" שהופצו במאה שערים, ככל הנראה ברוח ימי פורים, תוקפות בחריפות את שר הביטחון אביגדור ליברמן, ומשוות אותו להמן: "חזיר נובר באשפה, כלב רע, אוהב בצע". צפו בתיעוד (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג ופלאש 90)

כמידי חודש אדר, בתקופת חג הפורים, נוהגים בישיבות ובמוסדות שונים להפיץ ברוח הימים מודעות אבל סאטיריות על צוררי ישראל לאורך ההיסטוריה, בהם המן או היטלר, אולם הפעם נדמה כי יש מי שבחר להשתמש בגימיק נגד שר הביטחון אביגדור ליברמן, זאת על רקע נושא גיוס החרדים.

במודעות אבל שהופצו בירושלים, תחת הכותרת: "ברוך הטוב והמטיב - הטוב שהסריח והמטיב שניתן לקבורה", כותבים אלמונים: "בצער רב התבשרנו על מותו הטראגי והפתאומי של אחינו בשרינו, שעזר רבות למכונות האושוויץ, איש רע ומר, מפושעי ישראל בגופו ממש, מוסר נפשות, גונב נפשות ומוכרם".

המודעות במאה שערים (צילום: חיים גולדברג)

עוד נאמר בהמשך כי מדובר ב"שור המועד, חזיר נובר באשפה, כלב רע, אוהב בצע", ש"מסר נפשו לילות כימים ובפרט בתקופת האביב 2017 בעידן האינתיפאדה הארורה נגד החרד"קים, קיים בקופו המחלל שם שמיים בסתר נפרעים ממנו בגלוי, ואף על פי שנכווה, קיררה לאחרים, הראה לחברים את הדרך ילכו בה".

בשלב זה, נכתב במודעות שמו של 'המנוח': "מורנו ורבינו מר המן האגגי צורר היהודים", כאשר באנגלית נכתב שמו של שר הביטחון: "נאצי איווט ליברמן קאפו".

המודעה מבשרת כי הוא "נתלה בדם קר על ידי צוררי הדור בעלי מסירות נפש, מרדכי הצדיק והיהודים אשר איתו על עץ גבוה חמישים אמה ברחוב מאה שערים ירושלים - בירת פלסטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר