"הטייסים כמעט הקיאו": טיסת הסיוטים של יונייטד איירלנס

כיסי אוויר וטלטלות בשחקים: טיסת יונייטד איירלנס נחתה אמנם בוושינגטון בשלום, אולם כל יושבי המטוס, לרבות הטייסים, נתקפו בבחילות קשות (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

טיסת יונייטד איירליינס שהמריאה בסוף השבוע משדה התעופה בווירג'יניה לוושינגטון השאירה את כלל הנוסעים מסויטים, לאחר טיסה שכללה קפיצות טלטולים וזעזועים. על פי דו"ח שנכתב על ידי מרכז החיזוי התעופתי, בערך כל מי שהיה על הטיסה הקיא, כשהטייסים עצמם היו "על סף הקאה".

מחברת התעופה נמסר בתגובה "כמה לקוחות בטיסה הרגישו לא טוב כשהמטוס התכונן לנחיתה. המטוס נחת בבטחה ושונע אל השער שלו. אף לקוח לא נזקק לטיפול רפואי" אך סירבו לדווח כמה נוסעים בדיוק סבלו מאותם כאבים ובחילות.

אחד הנוסעים סיפר לרשת אמריקאית מקומית "הרגשתי כאילו אני הולך להקיא על כל המקום, מישהו מאחור הקיא. הרבה אנשים הקיאו בשקיות. זה היה משוגע". נוסע אחר סיפר: "הבחור שלפני הקיא במשך חמש דקות".

מזג האוויר הסוער שפוקד את חופה המזרחי של ארה"ב בימים האחרונים גרם לנזקים חמורים בהרבה מאותה טיסת הקאות, כ-1.8 מיליון בני אדם נותרו ללא חשמל בעקבות הסופה החזקה "ריילי". לפחות שבעה בני אדם נהרגו בסופה שגרמה לקריסת עצים ועמודי חשמל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר