התרומות זורמות

ילד שנחנק בחגיגת יום ההולדת שלו הסעיר את הרשת

הסכנות הרבות האורבות בכל פינה לילדים, זכו שוב לאחרונה לדיון ער ברשתות החברתיות, בעקבות מקרה מוות טרגי במיוחד של ילד ביום הולדתו. גולשים רבים אף נרתמו לעזור למשפחתו (משפחה)

אלבי דיוויס (צילום: אינסטגרם)

במסיבת יום הולדת שנערכה באי טסמניה הסמוך לאוסטרליה, לילד בשם אלבי דייוויס, הוא קיבל שקיות, משחקים וממתקים, ובעת ששיחק באחד מהם הוא בלע בטעות כדור קטן ונחנק למוות.

הסיפור הטרגי הסעיר את הגולשים ברשתות החברתיות, שנחשפו לו לצד תמונות של הילד הקטן שהלך לעולמו בטרם עת.

קהילתו האבלה של הילד, שאמור היה להיות היום בן 4, הקימה עבור המשפחה עמוד קמפיין למימון המונים, כדי שיסייע לה לעבור את התקופה הזאת בנוחות.

הסיפור, ותמונותיו של אלבי, הצליחו לגעת בליבם של אנשים מסביב לגלובוס, ותרומות וניחומי הזדהות החלו לזרום מכל העולם,. בשלב כלשהו הודיעו מנהלי הקמפיין כי הצליחו להגיע לתוצאה מכובדת, וכבר בתחילת הקמפיין הם עברו את היעד שהקציבו - 100 אלף דולר - והגיעו ל-250 אלף.

מתוך אינסטגרם

כמובן שגם סיבת המוות הקשה עלתה לכותרות, וג'ני ברנץ' אלן, מנכ"לית אגודת קידס סייף המקבילה הטסמנית למרפאות 'טרם', אמרה: "להיות הורה זו העבודה הכי קשה בעולם. ליבנו עם המשפחה בשעה טרגית זו. ילדים צעירים נוטים לחקור ולהתנסות, בעיקר אלו שמתחת לגיל חמש. חנק היא סכנה גדולה - כל פריט בגודל של מטבע קטן ומעלה יכול לסכן אותם".

המשפחה המרוסקת כתבה פוסט אבל: "אתמול אחר הצהריים, בננו היפהפה אלבי, ילדנו היקר, הצמיח כנפיים ועף לו מהעולם שלנו. דקות חולפות כמו שעות, כשהחור האדיר הזה נפער בחיינו וליבנו. אין דרך לנחם אותנו. אנחנו מעריצים אותך מעל לכל דמיון, שועלון קטן שלנו, לנצח בן שלוש, לנצח חופשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר