להכנס להכנות לחג במקסי(מום) שלווה

את חברת מקסי הלט, המותג המוביל לתוספי מזון, אנו זוכים להכיר וליהנות ממגוון התכשירים המעולים שהיא מציעה. אנשים רבים חבים לתכשירים שלהם את החיוניות, הבריאות, האיזון והחיסון ששבו אליהם. ביקשנו לגלות מהו סודם של התכשירים הייחודיים ומה מביא אותם לסייע לכל כך הרבה אנשים. בשיחה עם מדעני החברה פיצחנו את הנוסחה הסודית (בריאות, שיווקי)

מקסי הלט. (צילום: יחצ)

נשמח לשמוע על מקסי הלט ועל מה שאתם מציעים

"חברת מקסי-הלס היא חברת תוספי המזון הכשרים הגדולה בעולם. מקסי-הלס הוקמה כבר בשנת 1976 ומובילה בתחום המחקר והפיתוח של תוספי תזונה וויטמינים כשרים בכשרות בד"צ העדה החרדית תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם. אנו מציעים מעל ל 250 תוספי תזונה וויטמינים המותאמים לצרכים של כל בני המשפחה.

המוצרים שלנו מיוצרים ממוצרים טבעיים בלבד ובכשרות מהודרת.

הצלחנו להביא לכך שהתוספים שלנו יצליחו להיספג באופן היעל ביותר בגוף. וזאת הודות לאנזימקס, האינזים הייחודי שאנו מוסיפים לכל התכשירים שלנו וגורם לקליטה מרבית בגוף של כל התכשירים.

מגיעים אלינו אנשים כראוי ויטמינים ותוספים שונים בחייהם, אך אינם רואים שינוימשמעותי. מתברר שהויטמין לא נספג בגופם כראוי. במקסי הלט כל תכשיר מצליח להיספג בקלות וביעילות רבה הודות לפטנט האנזימקס שלנו שמביא לתוצאות מבורכות ומופלאות!

לא אחת שמענו על נשים שנטלו את תכשיר הברזל או הסידן של מקסי הלט, והצליחו לראות שיפור גדול בערכי הברזל במהירות וביעילות מרביים.

אכן, הסוד של היעילות טמונה בפטנט האנזימקס שמחולל נפלאות. אילו תוספים מציעה החברה?

יש לנו מוצרים מחזקים ייעודיים לילדים – KiddieMax, בטעמים אהובים על ילדים. הם מותאמים לצרכים הייחודיים של ילדים ומתבגרים ומספקים לילד נוטריינטים החיוניים לגופו. כמו מולטי ויטמינים, סידן ללעיסה ופורמולה לחיזוק מערכת החיסון, תוספים לשיפור הריכוז וההקשבה ועוד

בנוסף, ישנם תכשירים מתאימים למתבגרים הזקוקים לתוספי תזונה בשנים הקריטיות להתברגותם.

צריכת תוספי מקסי-הלט מככבים גם בציבור הנשים. בין התוספים הבולטים, נוכל להבחין במולטי ויטמין להריון – Maxi Prenatel המספק את הוויטמינים והמינרלים הנחוצים ביותר בתקופה זו. ובפורמולה לתקופת ההנקה - Maxi Lactation Pure & More המורכבת צמחי מרפא וויטמינים המספקים לאישה המניקה רכיבי מזון חיוניים, המעשירים את איכות וכמות החלב.

וכמובן, מוצרים מושלמים גם לגברים בכל הגילאים.

מוצר נוסף וטרנדי שנמכר בימים אלו הינו Relax To The Max - פורמולה ייחודית לתקופת לחץ לנינוחות ללא תחושת נמנום

במעבדות המחקר של מקסי הלט אנו שוקדים כל העת על תכשירים חדשים שיקלעו ויועילו לצורכים של כל המשפחה.

וכעת כשעונות מתחלפות, וכשחג הפסח נוקש על דלתנו, עם מקסי הלט נכניס אותם בבריאות ובשמחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר