פרסום ראשון

מסתמן: מפלגת 'כח' תרוץ עם 'אגודת ישראל' בבית שמש

מפלגת 'כח' של 'שלומי אמונים' בבית שמש צפויה לרוץ במשותף עם 'אגודת ישראל', אך לראשות העיר תתנהל לבדה. פרוש סירב להביע תמיכה במועמדות אבוטבול לראשות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מאיר פרוש בכינוס, אמש (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: במפלגת 'שלומי אמונים' נערכים לבחירות המקומיות שייערכו בעוד כשמונה חודשים בעיר בית שמש. ל'כיכר השבת' נודע כי מפלגת 'כח' הגיעה לסיכומים עקרוניים מול 'אגודת ישראל' המקומית על ריצה משותפת למועצת העיר, אך לראשות העיר כל סיעה תתנהל בפני עצמה.

אמש (שני) התכנסו עשרות פעילי ועסקני מפלגת 'כח' בבית שמש, הנמנים על מפלגת 'שלומי אמונים', לכינוס היערכות לקראת הבחירות המקומיות, במהלכו נשא דברים סגן השר מאיר פרוש.

אחד המשתתפים בכינוס שוחח עם 'כיכר השבת' וטען כי "הכינוס לא היה דומה לאף כינוס אחר, פרוש היה אסרטיבי, החלטי ומוכן להילחם עבור בוחריו בבית שמש עד טיפת הדם האחרונה".

לאחרונה דובר רבות כי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' יאחדו כוחות במערכת הבחירות הקרובה בבית שמש ויריצו מועמד הנמנה על אנשי 'דגל התורה' שיתמודד ראש בראש מול ראש העיר משה אבוטבול, במהלך הכינוס אישר פרוש לראשונה כי קיימים סיכויים על תמיכה במועמד חרדי מקביל לאבוטבול לראשות העיר.

"אני לא שולל שנלך עם 'אגודת ישראל' ברשימה אחת, אך סיכמנו עם הרב ארנרייך (נציג אגודת ישראל) שלראשות העיר כל סיעה מתנהלת בפני עצמה", אמר פרוש.

פרוש עקץ את ראש העיר המכהן ואמר כי "אין זו אסיפה להכריז על מועמד לראשות העיר, או להכריז שאבוטבול לא מועמד מטעמנו. אנחנו המצאנו את הרעיון שאבוטבול הינו ראש עיר לפני קרוב ל-10 שנים ותמכנו באבוטבול".

"ליהדות התורה יש שבעה מנדטים בבית שמש ולש"ס יש רק שני מנדטים, אני לא אומר שלא נתמוך באבוטבול, אנחנו היינו הראשונים שתמכנו בו בבחירות לפני כ 10 שנים, אבל זו לא מילה גסה לומר שמותר לנו לחשוב מה ואיך לעשות", הדגיש סגן השר שהבהיר בדברים אלו כי טרם התקבלה החלטה רשמית במי לתמוך.

פרוש הגיב גם לטענה כביכול יש דיל הכולל את ראשות העיר בית שמש וראשות העיר אלעד, בה מכהן נציג 'שלומי אמונים' ישראל פרוש, ואמר כי "אני מבקש לומר כאן במלוא הבהירות, שאין קשר בין אלעד והמועמדות של ישראל פרוש לעמדת 'כח' בבית שמש, על אף שזה לא היה מופרך שיש ערבות הדדית בין הציבור של הכלל חסידי בערים השונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר