שוד זוגי

הסדר טיעון נחתם עם זוג שודדי ה"טודו בום"

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון עם הזוג שביצעו יחד מקרי שוד רבים בסניפי דואר ובנק באזור המרכז זאת במטרה כדי לממן את חתונתם המשותפת. העונש עוד לא נקבע (משפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שודד ה"טודו בום" בפעולה (צילום: מצלמות האבטחה)

פרקליטות מחוז תל אביב הגיעה להסדר טיעון יחד עם הסנגורים של בני הזוג בר סעדון ויובל מוצפי, בגין שורת מעשי שוד. ההסדר אושר בבית המשפט והשניים הורשעו בשורת מעשי השוד שיזמו וביצעו יחד.

על פי ההסדר בין הצדדים, סעדון, הנאשם המרכזי, הודה בתשעה מקרי שוד בנסיבות מחמירות ומוצפי הודתה במעורבות בשלושה מקרים. הצדדים לא הסכימו על העונש והוא ייקבע בהמשך על ידי בית המשפט.

כזכור, בני הזוג מראשון לציון שכונו "שודדי הטודו בום" בשל המסרונים ששלחו, מואשמים בסדרת מעשי שוד בסניפי בנק ודואר באזור המרכז. מהפרקליטות נמסר כי הצעיר מואשם ב-10 מעשי שוד בנסיבות מחמירות ובעבירות נוספות, ובת זוגו בת ה-19 מואשמת בשוד בנסיבות מחמירות, סיוע לשוד וקשירת קשר לביצוע פשע.

בכתב האישום נכתב כי בת הזוג עודדה אותו לבצע את אחד ממעשי השוד וכתבה לו: "אם תביא מחר 100 אלף שקל, נסגור חתונה".

בחקירה התגלה עוד, כי זוגתו של השודד, ביצעה "הכנת שטח" לפני כל שוד לרבות כניסה לסניפי הבנק, בדיקת רמת האבטחה, צילום הסניף והעברת המידע לבן זוגה לקראת מעשי השוד אותם ביצע.

המסרונים המרשיעים

הם אף תקשרו האחד עם השניה במסרונים לפני ואחרי ביצוע מעשי השוד. משפטי הקוד המוסווים שקבעו ביניהם היו: "תאחלי לי בהצלחה" ו"אני בדרך הביתה טודו בום". החשודה אף הזהירה לעתים את החשוד עם המילה המתריעה "מצלמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר