תנועה פוליטית חדשה

ח"כ אורלי לוי אבקסיס הכריזה על הקמת מפלגה בראשותה

הח"כית שפרשה מ'ישראל ביתנו' של ליברמן ומתנהלת כיום כסיעת יחיד בכנסת, הודיעה על הקמת מפלגתה - לקראת בחירות שאולי בפתח. טרם ברור אם בתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל תצטרף אליה (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אורלי לוי אבקסיס מודיעה על הקמת המפלגה (צילום: רועי עידן, ynet)

ח"כ אורלי לוי אבקסיס הודיעה היום (שלישי) על הקמת מפלגה חדשה ועצמאית שהיא תעמוד בראשה בבחירות הקרובות.

בנאום ב'כנס שדרות לחברה', הכריזה הח"כית כי כבר מחר תגיש לרשם האוכלוסין קלסר עם החתימות הדרושות להקמת מפלגה חדשה: "מחר העוזרות שלי עוזבות את המשרד והולכות להגיש את קלסר המייסדים של המפלגה החדשה בראשותי לרשם האוכלוסין".

"אני ממליצה לראשי המפלגות לא לפחד מבחירות ולהתחיל לפחד מהמפלגה החדשה שקמה", הוסיפה.

לוי אבקסיס אף תקפה את יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד: "כשהוא נכנס לפוליטיקה, זה היה הכי לגיטימי בעולם שאותו ילד לפוליטיקאי, אפשר להתווכח על הרזומה שלו כן או לא בעל תואר, עשה קצת תקשורת - רלוונטי לחלוטין. הוא הקים מפלגה וביום למחרת הפך לשר האוצר של המדינה בלי יום אחד בוועדת הכספים, בלי לדעת איך מוגש תקציב, איך מסתירים שם נתונים ואיך עושים מניפולציות בתוך התקציב. זה בסדר, זה לגיטימי - אבל כאשר אני באה אחרי תשע שנים, שבהן אני מקבלת אולי את כל האותות שיש לגבי עבודה פרלמנטרית, ומודיעה פעם אחר פעם בלשוני שאני מקימה מפלגה ואני אעמוד בראשה, עדיין העיתונאים ספקנים. פעם אחר פעם שואלים אותי עם מי אני מתחברת".

"מה לא ברור? אני מקימה מפלגה, אני אעמוד בראש, אני אייצג את הציבור ללא משוא פנים", סיימה אבקסיס את נאומה.

כזכור, לוי אבקסיס הודיעה לאחר הבחירות הקודמות כי היא פורשת ממפלגת ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן, ובשנה האחרונה היא התנהלה כסיעת יחיד.

לפני כחודשיים הודיעה עדינה בר שלום, בתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, על הקמת מפלגה פוליטית חדשה בשם "בשביל ישראל", ודווח כי נבחנת ריצה משותפת עם אורלי לוי אבקסיס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר