המשטרה חיכתה לסוחרי סמים והופתעה: העבריינים - אנשי השגרירות

כמות עצומה של סם מסוג קוקאין בשווי של 50 מיליון יורו נתפסה לאחר שהועברה דרך דואר דיפלומטי. המשטרה והשגרירות החליפו את הסם בקמח והמתינו ללקוח למעלה משנה, ואז גילו: מדובר בדיפלומטיים רוסיים (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

כמות עצומה של סם מסוג קוקאין בשווי של 50 מיליון יורו נתפסה כשהועברה בדואר דיפלומטי בארגנטינה. המשטרה והשגרירות החליפו את הסם בקמח והמתינו ל"לקוח" למעלה משנה, ואז גילו: מדובר בדיפלומטיים רוסיים.

הסיפור החל לפני כשנה, אז מצא השגריר הרוסי בארגנטינה 12 מזוודות עמוסות בכמות אדירה של 400 קילו קוקאין, המודיעין הרוסי ומשטרת ארגנטינה החליטו לשחק קצת עם הגילוי, ועל ידי כך ללכוד את האחראיים להברחה העצומה.

המשטרה החרימה את כל כמויות הסם ומילאה את המזוודות במאות ק"ג קמח. הסחורה המדומה הוצבה ביעד והשוטרים המתינו בסבלנות לנמענים שיבואו ליטול את המשלוח לו חיכו. אלא שההחלטה עלתה למשטרה זמן לא מועט, ורק לאחר שנה הגיע הטרף לו הם חיכו.

מתוך טוויטר

כמו שתכננו השוטרים, ברגע שהגיע האיש ליטול את מה שחשב שהיא הסחורה היקרה שלו (550 מיליון דולר!) התנפלו עליו השוטרים הסמויים שהמתינו בשגרירות הרוסית. בהמשך, הם הגיעו דרכו כמעט לחברי הכנופיה כולה - שהתבררה כמורכבת מדיפלומטיים רוסים.

למעט ראש הכנופיה, נעצרו כל הגורמים המעורבים, בהם מנהל חשבונות בשגרירות הרוסית בבואנוס איירס וקצין משטרה ארגנטינאי שהתגלה כחלק מהקנוניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר