משבר חוק הגיוס

גפני: "המשבר פתיר"; בנט: "אני אופטימי"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני מאשים במרומז את נתניהו כי אינו מעוניין במציאת פתרון למשבר חוק הגיוס, ושר החינוך בנט אומר כי ראשי כל המפלגות לא מעוניינים בבחירות (אקטואליה)

גפני ובנט. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

משבר הגיוס ממשיך להעסיק את הקואליציה ובעוד יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מאשים במרומז את ראש הממשלה בנימין נתניהו כי אינו מעוניין במציאת פתרון, שר החינוך נפתלי בנט אומר כי ראשי כל המפלגות לא מעוניינים בבחירות.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני התייחס הבוקר (רביעי) למשבר ואמר כי "המשבר בנושא חוק הגיוס פתיר לחלוטין. אין שום סיבה שלא יימצא פתרון, אך כפי הנראה מישהו לא מעוניין בכך" והוסיף כי "אין פה כל משבר עמוק שלא ניתן לפתור".

לדברי גפני, "אנחנו מאמינים שלומדי תורה – כל מי ש'תורתו אומנתו' צריכים דחייה, תמיד אמרנו את זה. בג"צ פסל את זה. צריך להכין את זה, זה לוקח קצת זמן. להפוך את זה לבלתי פתיר זה לעשות צחוק. אני בעשר דקות פותר את הבעיה. אני לא יודע מי לא רוצה לפתור את זה. לא קיבלנו הצעה, גם אריה דרעי לא קיבל כזו".

שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס למשבר ואמר כי "ראשי כל המפלגות בממשלה מעוניינים למנוע היגררות למערכת בחירות שתבזבז מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל, ולכן כולנו פועלים בתיאום כדי לקדם חוק שיאפשר חזרה למתווה הגיוס ההדרגתי של החרדים".

בנט ציין כי הוא "מאוד אופטימי", והוסיף להעריך "שכבר בתחילת השבוע הבא נצליח לפתור את המשבר ולהמשיך בניהול אחראי של המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר