ביום שני הקרוב

בשורה לחובבי מוזיקה: 'ספוטיפיי' מגיע לישראל

שירות המוזיקה הגדול ומהפופולריים בעולם מגיע לישראל ביום שני הקרוב ויתחיל לפעול בכל הפלטפורמות. השירות מעניק אפשרות חינמית עם פרסומות או בדמי מנוי חודשיים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חובבי מוזיקה? אחרי שנים בהן השירות לא פעל בישראל, שירות המוזיקה הפופולרי והגדול 'ספוטיפיי' ייכנס לשוק הישראלי ביום שני הקרוב. המחיר ינוע ככל הנראה בין 40-30 שקלים לחודש כשיש גם אופציית שימוש חינמית.

חברת ספוטיפיי מציעה שירות מוזיקה בסטרימינג, דרך האינטרנט, והוא זמין במחשבים, סמארטפונים ומכשירים נוספים. ניתן להאזין לשירים בחינם עם פרסומות - או לשלם דמי מינוי חודשיים ולקבל גישה מלאה חופשית למאגר מוזיקה של 30 מיליון שירים. לחברה יש כרגע 140 מיליון משתמשים פעילים, מהם 60 מיליון מנויים משלמים. החברה פעילה ב-61 מדינות בעולם ומתרחבת בהדרגה.

עדיין לא ידוע מה יהיה מבחר השירים בעברית שהחברה תציע, אך לפי ניסיון העבר עם שירותי המוזיקה המתחרים, ההיצע יהיה מגוון ורחב מאוד ויכלול את רוב המוזיקה הישראלית העדכנית, גם זו מהשנים האחרונות, כולל גם מוזיקה יהודית.

בעבר פורסם כי בשל מחלוקות בין ספוטיפיי לאקו"ם, הגוף שאחראי לזכויות חלק גדול מהיוצרים בישראל, התעכבה השקת השירות בארץ. כעת, לאחר שיושרו ההדורים ונקבעו העמלות שהחברה תשלם לאקו"ם, השירות יוצא לדרך, וכאמור הוא יושק ביום שני הקרוב. מחיר השירות בתשלום עדיין אינו ידוע, אך ההערכה היא שהוא ינוע בין 40-30 שקלים לחודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר