חשיבות ניקוי עור הפנים: כל מה שצריך לדעת

שגרת ניקוי פנים יום יומית תעניק לעור שלך מראה זוהר, בריא וקורן, השומר על חיוניות נפלאה. כאשר עור פנינו נקי לא רק שאנו מאטים את הזדקנות העור, אנחנו יוצרים קרקע טובה יותר לקרם הלחות, ההזנה או כל קרם טיפול לחדור טוב יותר לעורנו (צרכנות, שיווקי)

ניקוי עור הפנים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ראשית, הקפדה על ניקיון עור הפנים עוזרת לשמור על איכות העור לטווח ארוך ומונעת הופעת קומדונים ופצעים ע"י שמירה על נקבוביות נקיות. לכן, לפני הטיפול באקנה או קומדונים יש לוודא כי עור הפנים נקי על מנת שלא יווצרו זיהומים ולמנוע סימנים עתידיים.

יש להקפיד על אבחון סוג עור וניקוי בהתאם על מנת שאכן תתבצע פעולת ניקוי כמו שצריך על מנת שלא יוצר מצב שאנו "מייבשים" את העור והופכים אותו לעור יבש.

יש להקפיד לנקות את הפנים פעמיים ביום- בוקר, אחרי שנת הלילה שבה תאי עור הפנים חידשו את עצמם, ובערב לפני השינה, על מנת לנקות את העור מנזקי הסביבה וליצור סביבה טובה לגדילת תאים חדשים. כמו כן, מומלץ להשתמש בפילינג (או על בסיס יומיומי כדוגמת 7 days scrub) לצורך שמירה על נקבובית נקיות ומניעת הצטברות לכלוך והקטנת הופעת פצעים וקומדונים.

בדרך כלל עור בוגר עכור ודק יותר ולכן הניקוי צריך להיות עדין. כמו כן, עור בוגר מאופיין בנקבוביות פתוחות יותר ולכן יש להקפיד לשמור על ניקיון נקבוביות אלו .

תוכן הכתבה באדיבות: דפנה קינקס, מנהלת הדרכה, קליניק

קליניק. (יחצ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית