התמונה והסערה ב'אגודה'

חנוך זייברט ל'כיכר': לא הבעתי תמיכה באליעזר לזר בצפת

בצל הפריימריז הנערכים ב"אגודת ישראל" בצפת, הפיץ אליעזר לזר, המתמודד לראשות העיר, תמונה עם חנוך זייברט וטען לתמיכה בו • בשיחה עם "כיכר השבת", מכחיש זאת זייברט ועושה סדר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לזר וזייברט, הבוקר (צילום: יח"צ)

סערה ב'אגודת ישראל' - הכלל חסידי: הפריימריז הפנימיים למפלגה הנערכים היום (רביעי) בצפת, גורמים לסערה מפלגתית. בעוד מרבית קהילות החסידים בעיר מיוצגות על ידי 'שלומי אמונים' ונציגה בעירייה נחמן גלבך, הרי שמועמד חרדי מהאופוזיציה, אליעזר לז,ר המתמודד לראשות העיר, מנסה ליצור סדק בתמיכת הקהילות החסידיות ולהציג את תמיכת ראשי "אגודת ישראל" בו לראשות העיר.

תמונה ששלחו אנשיו של אליעזר לזר בה הוא נראה לוחץ את ידו של ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט עוררה סערה.

בטקסט שנשלח על ידי אנשיו של לזר נכתב: "הפריימריז בשלומי אמונים? יו"ר אגודת ישראל בצפת אליעזר לזר בפגישת עבודה כעת עם מזכ"ל אגודת ישראל הארצית חנוך זייברט. האמירה ברורה: לזר לראשות".

אלא שזמן קצר לאחר מכן מגיעה ההכחשה. בשיחה עם 'כיכר השבת' מתגונן ראש העיר זייברט ומכחיש כל תמיכה בלזר לראשות העיר.

"ישבתי עם אליעזר לזר הבוקר בבית הכנסת לאחר שצלצל אליי אתמול וביקש להיפגש. זו לא פגישת עבודה!", מבהיר זייברט בשיחה עם "כיכר השבת".

האם הייתה אמירה שלך התומכת בו לראשות העיר, שאלנו וזייברט מיהר להשיב: "אגודת ישראל תפעל לפי מה שיוחלט בצוות שיוקם בצפת. אנחנו לא מקימים שתי ישויות נפרדות. אין שום אמירה שלי שסותרת את מה שקורה היום בצפת (הפריימריז בשלומי אמונים), אמרתי ללזר כי 'אגודת ישראל' תתמוך בכל החלטה שתתקבל במקום היום".

זייברט הוסיף והבהיר כי "אני לא מבטיח לאף אחד אמירה שלי לראשות העיר, אני לא יודע אם יריצו מועמד או לא, זה לא תלוי בי לא ישבתי עם אנשים בצפת הפגישה הבוקר היא לא פגישה שנקבעה מראש".

בפריימריז שנערכים היום בצפת משתתפים כל החסידויות בעיר בהם ברסלב, צאנז, ביאלה, אמשינוב, נדבורנא צפת, לעלוב, סערט וויזניץ, סדיגורא, קהל חסידים, קהילת היכל הבעל שם טוב, קהילת מאור חיים ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר