חושש מתקיפה

דיווח: ארגון חיזבאללה הכריז על מצב חירום

החשש הגדול של ארגון הטרור הלבנוני, הוא שארצות הברית נתנה אור ירוק לצה"ל לתקוף את מחבלי הארגון ולכן הכריז על מצב חירום. בחיזבאללה מבטיחים תגובה קשה מאוד (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

על פי דיווח של העיתון "ראי אל-יום" המופץ בלונדון הכריז היום (חמישי) ארגון חיזבאללה על מצב חירום וכוננות עליונה מחשש לתקיפה ישראלית שתתבצע באישור אמריקני.

"חיזבאללה הכריז על כוננות בשורותיו ביומיים האחרונים, מחשש לתוקפנות ישראלית על לבנון", נכתב בעיתון.

על פי מקורות בארגון, הכוננות הוכרזה לאור מידע מודיעיני לפיו הצבא הישראלי מקיים תמרונים צבאיים סודיים במקביל לתמרונים המשותפים בין ישראל ארצות הברית, שמתקיימים כעת בארץ ובים התיכון.

בחיזבאללה חוששים כי ההנהגה הצבאית האמריקנית נתנה אור ירוק לצה"ל לתקוף את חיזבאללה בלבנון. גורם בעיתון המקורב לארגון כתב כי מה שמונע מישראל לבצע מתקפת פתע, הוא החשש מתוצאותיה.

לפי המידע שהתקבל בחיזבאללה, מדווח העיתון, ראש הממשלה בנימין נתניהו שכנע את האמריקנים לבצע "מתקפת פתע מהירה" על אדמת לבנון, אך קיים חשש כי מתקפה זו עלולה להביא למלחמה כוללת באזור, מאחר ותגובת חיזבאללה תהיה "קשה וחזקה מאוד".

על פי "ראי אל-יום" בחיזבאללה אומרים כי יתכן ויהיו ניסיונות התנקשויות לפני הבחירות לפרלמנט, שיתקיימו בחודש מאי הקרוב, כדי לפגוע בבחירות וביציבות הכללית בלבנון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר