מכונת כביסה 'אלקטרולוקס' זה הטריק

מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' הן האהודות ביותר לא רק באלפי ביתם, אלא גם בקרב המכבסות והן הפתרון החכם והאיכותי לכביסה נקייה ונעימה בכל יום - גם בעומסים הצפויים לפני הפסח (צרכנות, שיווקי)

מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס'. (צילום: יחצ)

לכל אחת יש את הטריק שלה לכביסה מצוינת. לאחת, טריק לחידוש בגדים שהצהיבו, באמצעות השרייה במים פושרים במיץ לימון. לשנייה, טריק להסרת כתמים באמצעות סבון כלים ולשלישית יש טריק להסרת דיו באמצעות השריית הבד בחלב. ויש כאלו שפשוט משתמשות במכונת הכביסה המתקדמות של חברת 'אלקטרולוקס', מכונות כביסה שהן הטריק בעצמן.

מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' הן האהודות ביותר לא רק באלפי ביתם, אלא גם בקרב המכבסות והן הפתרון החכם והאיכותי לכביסה נקייה ונעימה בכל יום - גם בעומסים הצפויים לפני הפסח.

מכונות הכביסה של 'אלקטרולוקס' מהוות פריצת דרך בקטגוריית מכונות הכביסה. זאת בזכות הטכנולוגיות הרבות המותקנות בהן, ביניהן: טכנולוגיית תוף משי השומר על הבגדים, צריכת אנרגיה נמוכה, fuzzy logic – טכנולוגיה לחסכון באנרגיה ומים בצוה אפטימלית. בקרת הורים – למניעת הפעלה מסוכנת על ידי ילדים. TIME MANAGER - שליטה מלאה בזמן הכביסה למגוון סוגי התכניות. פתח הטענה ענק לנוחות מרבית במגוון דגמים וגדלים מ-5.5 ק"ג ועד לדגם הענק של - 10 ק"ג המתאים במיוחד למשפחות ברוכות ילדים ובדירוג אנרגטי A המלמד על חיסכון משמעותי בצריכת החשמל והמים.

חברת 'אלקטרולוקס' ידועה בעולם כולו בשל יכולותיה הטכנולוגיות פורצות הדרך והחדשנות שלה. הן באות לידי ביטוי בפרט במכונות כביסה בהם בשנים האחרונות לא היו בעולם חידושים רבים בקטגוריה הזו, בעוד שחברת 'אלקטרולוקס' לא מפסיקה לחדש ולרענן.

חברת 'מיניליין' הינה היבואנית הרשמית של מותג 'אלקטרולוקס' בישראל ומתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל מובילים לבית ומציעה מכונות כביסה חדשניות ומתקדמות המאופיינות באיכות, חדשנות וטכנולוגיות עילית המבטיחות תוצאות נהדרות.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר