עם שובו מארה"ב

בנימין נתניהו יעומת עם עד המדינה ניר חפץ

ראש הממשלה ייחקר שוב בתיק 4000 הנוגע לחשדות למתן הטבות לבזק תמורת סיקור אוהד ב'וואלה' ועל פי הדיווחים, יעומת עם עד המדינה בנושא, יועצו לשעבר, ניר חפץ (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו וחפץ בימים טובים יותר (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

במשטרה וברשות ניירות ערך נערכים לחקור את נתניהו פעם נוספת בתיק 4000, פרשת בזק-וואלה עם שובו ממסעו בארה"ב. נכון לעכשיו יש בידי החוקרים רק גרסה ראשונית שמסר ראש הממשלה בחקירתו בשבוע שעבר, שנמשכה כחמש שעות, ולדבריהם, אין ספק שתידרש לפחות חקירה אחת נוספת.

בין השאר שוקלים החוקרים לערוך עימות בין עד המדינה בפרשה, ניר חפץ, לבני הזוג נתניהו. מדובר בצעד חריג, שכן עד כה נמנעה המשטרה מלעמת את עדי המדינה שגייסה, ארי הרו ושלמה פילבר, עם ראש הממשלה.

לדברי גורמים המעורים בפרטי החקירה, בהחלט ייתכן שאופציית העימות תעלה בקרוב שכן חפץ, שהיה הדובר של בני הזוג נתניהו, נכח פיזית בבית ראש הממשלה והעיד על דברים שראה או שמע בעצמו, בין השאר בנוגע להוראות הסיקור של הזוג נתניהו באתר וואלה שבשליטת שאול אלוביץ', בעל השליטה גם בבזק. כשחפץ חתם על הסכם עד המדינה יידעו אותו החוקרים כי הוא מחויב לבצע גם עימותים עם כל מי שיידרש, לרבות הזוג נתניהו, והוא הסכים ללא תנאי.

רגע לפני שהמריא חזרה לארץ בתום ביקורו בארה"ב התייחס אתמול נתניהו לכתבים באו"ם על החקירות בעניינו ולביקורת שנשמעה על כך שבחר לתקוף את רשויות האכיפה בגין מה שכינה "תעשיית עדי המדינה".

"אנחנו מותקפים כל הזמן. כל שעה, כל דקה", אמר נתניהו לעיתונאים. "מותר גם לראש ממשלה לעמוד על הצדק ולומר את דברו. זה אבסורד לנסות להשתיק אותנו. אני אגיד את האמת שהיא אולי לא נוחה לאנשים. זה אהדה מהציבור לי, לרעייתי ולמשפחתי שאני לא זוכר כדוגמתה, וזה לא מהשפה ולחוץ. תקשיבו לאזרחי ישראל בהמוניהם, לא כולם, נותנים תמיכה לי ולרעייתי. הם רוצים צדק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר