מפתיע

פוטין: "אולי המתערבים בבחירות בארה"ב הם יהודים"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התייחס להאשמות נגד מדינתו כי התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית וטען כי יתכן ואלו שעשו זאת "בכלל אינם רוסים. אולי הם יהודים - רק עם אזרחות רוסית (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ ופוטין (צילום: שאטרסטוק ונתי שוחט / פלאש 90)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התייחס בראיון לרשת NBC האמריקנית לטענות כי רוסיה התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית ואמר כי הדבר "לא מעניין אותי", לדבריו העומדים מאחורי ההתערבות - לכאורה - אינם קשורים לקרמלין.

לדבריו :"אז מה אם הם היו רוסים? יש 146 מיליון רוסים. למה החלטתם שהרשויות ברוסיה, כולל אותי, נתנו למישהו רשות לעשות זאת?". עוד אמר פוטין כי "אלו שעשו זאת אינם מייצגים את האינטרסים של המדינה הרוסית".

פוטין הוסיף וטען כי יתכן שאלו העומדים מאחורי ההתערבות בבחירות בארה"ב: "בכלל אינם רוסים. אולי הם אוקראינים, טטרים, יהודים - רק עם אזרחות רוסית. צריך לבדוק את זה. אולי יש להם אזרחות כפולה, או אפילו גרין קארד, אולי האמריקנים שילמו להם כדי שיעשו את זה. איך את יודעת? אני לא יודע".

פוטין הוסיף ותקף את האשמות על רוסיה: "האם מישהו באמת מאמין שרוסיה, שמרוחקת אלפי קילומטרים מארה"ב, השפיעה על תוצאת הבחירות שם? זה לא נשמע מגוחך? אין לנו מטרה כזו להתערב בבחירות, אני לא רואה מה ייצא לנו מהתערבות כזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר