לאחר מאבק משפטי

הוחזר נשקו של יהודי תושב העיר העתיקה

לפני מספר חודשים נלקח נשקו של מ', תושב העיר העתיקה, שהותקף ע"י פורעים ערבים והוכה קשות על ידיהם. לפני כשבוע הוחזר נשקו, לאחר ערר שהוגש לבית המשפט (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לאחר מאבק משפטי, הוחזר נשקו האישי של מ', תושב העיר העתיקה, בוגר יחידה מובחרת בצבא, שנלקח ממנו לפני כחצי שנה בעקבות ניסיון הלינץ' שאירע בעיר העתיקה לפני כחצי שנה.

באירוע שהתרחש לפני מספר חודשים, יצא אחד משכניו להשליך אשפה בפח הזבל הסמוך לביתו, כאשר מספר ערבים התנפלו עליו והחלו להכותו. מ' אשר שמע מביתו זעקות עזרה יצא לרחוב בכדי לסייע והותקף גם הוא קשות. התוקפים הקיפו את השניים, והכו בהם בכל חלקי גופם. השניים נפגעו מחבלות בכל חלקי גופם ושכנו של מ' אשר נפגע בראשו פונה לטיפול בבית החולים בידי כוחות מד"א שהוזעקו למקום.

לאחר האירוע הוחרם נשקו האישי אותו שלף כדי להרתיע את הפורעים, ובייצוגו של עו"ד עדי קידר מארגון 'חוננו' הוגש ערר לביהמ"ש בדרישה להשבתו. נשקו כאמור, הוחזר לאחר המאבק המשפטי.

בארגון 'חוננו' פונים לאזרחים בבקשה ליידעם כי ניתן להחזיר את נשקיהם במקרים כאלו.

עו"ד עדי קידר: "בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה חוזרת ונשנית, שכל אימת שיהודי מגן על עצמו ועל הסביבה בעזרת הנשק שניתן לו כדין – הוא נחקר, הוא נחשד, נשקו מוחרם, והוא נשאר בגפו כשמצב זה מסכן את חייו ואת חיי משפחתו, ורק מאבק משפטי - מיותר יש לציין - שלוקח זמן רב, מביא בסופו של דבר להחזרת הנשק. אנחנו מקווים שהמאבקים הללו יניבו פרי והמדיניות תשתנה, והיד הקלה של ביטול רשיונות הנשק תיפסק לאלתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר