בואי לגלות מהו האימון המתאים ביותר לאופייך

האם צעידה על הליכון הינה הסיוט האולטימטיבי בעינייך? האם ניסית וכשלת להכניס לשגרת חייך פעילות ספורטיבית קבועה, לא פחות משמונה פעמים? זו לא אשמתך!

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
איזה טיפוס את? (צילום: שאטרסטוק )

הוכח מדעית כי העדפות האימון הספורטיבי שלך ויעילותו קשורים ישירות לסגנון האישיות שלך. על פי מחקר בראשות הפסיכולוג ג'ון האקסטון: "התאמת סגנון האישיות של אדם לסגנון מסוים של פעילות גופנית יכולה להגדיל הן את האפקטיביות והן את ההנאה של האדם ממנה".

הנה ההמלצות שלנו לאימון הטוב ביותר עבורך, אם את מופנמת, מוחצנת, איפשהו בין לבין או עם נפש של אמן.

1. הטיפוס המוחצן

אם את תחרותית לא קטנה ומלאה באנרגיות, אוהבת חברה, המולה ורעש, את ודאי מעדיפה להתאמן במכון כושר עם הרבה אנשים מסביבך.

נסי קבוצה קבוצתית כמו זומבה או קבוצת ריצה בה תוכלי לעודד את חברותייך לקבוצה להגביר קצב ולהיפך.

2. הטיפוס המופנם

אם את אוהבת את השקט שלך ושומרת על עצמך, מן הסתם אימוני "ניקוי ראש" כמו ריצה, שחייה בחוץ או רכיבה על אופניים יתאימו לך. אם את לא רוצה להיות מוקפת בטון של אנשים ומדריכים צורחים אבל גם פחות מצליחה להקפיד על אימונים קבועים ונתקפת לא מעט בתחושות אשם, נסי לעבוד עם מאמן אישי או לחילופין, שיעורי יוגה או פילאטיס יכולים להיות מעולים עבורך.

3. הטיפוס שבאמצע

אם את לא לגמרי מופנמת, אבל גם לא 100% מוחצנת. האישיות שלך היא איפשהו באמצע, נסי אימון שמתאים לך, כמו קבוצה שבה הדגש הוא פחות על היבט של צוות. כיתת ספינינג בחדר חשוך היא המדיום המאושר המושלם: את מוקפת באנשים שישאירו אותך חדורת מוטיבציה, אבל את גם לא לחוצה בתקשורת עימם ובפעילות בד בבד.

4. הטיפוס היוצר

אם את יצירתית, אוהבת לנסות דברים חדשים וחושבת מחוץ לקופסה, מעדיפה אימון בחוץ ופחות באולמות מחניקים, אימוני רכיבה על אופניים, ריצה או אפילו העמידה על משטח העלייה למטוס הם הרבה יותר מפתים עבורך, לכי עליהם. (בנוסף, את יכולה לקבל השראה לציור/ספר הבא שלך, שתי ציפורים במכה אחת).

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית