3 שעות מורטות עצבים

צלפים, תצפיתנים וימ"מ: כך נעצר תוקף הקשישים בחיפה

מההתבצרות ועד ההשתלטות: במשך כשלוש שעות ניהלו במשטרת ישראל קרב מוחות פסיכולוגי עם אדם שתקף שוטרים במסור, פצע קשישים והתבצר בביתם - עד שהימ"מ השתלט עליו • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האירוע ודברי בנם של הקשישים שהותקפו (צילומים: עידו ארז, ynet)

גבר שתקף הבוקר (שני) שני שוטרים, פרץ לדירת שכניו הקשישים ופצע אותם, התבצר בביתם במשך יותר משעתיים, כשצלפים, צוותי משא ומתן ותצפיתנים מקיפים את הזירה מכל עבריה.

רק אחרי למעלה מ-3 שעות הסתיימה הדרמה בחיפה, כשבסופו של דבר פרצו הכוחות לדירה, עצרו את החשוד והוציאו אותו ממנה כשהוא אזוק בידיו וברגליו.

האירוע החל בדיווח שהתקבל במשטרה בשעות הבוקר על אדם כבן 30 שמתנהג באופן מוזר, תוך כדי שהוא מנסה להיכנס אל בית החולים בני ציון בחיפה. שני שוטרים שהגיעו למקום, הותקפו על ידו במסור ידני, וניצלו מפגיעה חמורה רק בזכור שוטרת שירתה באוויר.

בשלב זה נמלט התוקף התמהוני, ככל הנראה מעורער בנפשו, ולאחר שכוחות המשטרה סרקו את האזור, גילו כי הוא פרץ לדירה ברחוב החשמונאים, בו הוא מתגורר, ותקף את זוג הקשישים, אחד מהם באורח קשה.

החשוד מוצא אזוק מהדירה שבה התבצר

כאן הגיעה הדרמה לשיאה, כשהתוקף החליט להתבצר בדירת הקשישים, שבינתיים פונו לבית החולים. מחוץ לדירה התאספו כוחות גדולים של משטרה, בהם צוות משא ומתן, תצפיתנים של המשטרה שהתמקמו על גג סמוך ולוחמי הימ"מ המאומנים למקרי התבצרות שכאלה.

כאמור, בחלוף יותר מ-3 שעות מתחילת התגלגלות האירוע המוזר והמסוכן, הצליחה היחידה המשטרתית המיוחדת להשתלט על התוקף ולעצור אותו.

תצפיתני המשטרה

חתנם של הקשישים המותקפים תיאר, כי התוקף כבר פלש לפני תקופה לדירה שמעל הוריו, ללא ששילם עליה, אבל "לא היו להם בעיות ספציפיות איתו. אנחנו דאגנו, הוא היה בעייתי". לדבריו, רק אתמול הסיע אביו - שכעת פצוע - את התוקף לבית אמו, לבקשתו.

שכנים סיפרו ל-ynet כי הוא היה נוהג לטייל בשכונה והיה מוכר בקרב בעלי הכלבים. לדברי אחת מהם, "הוא דווקא נראה רגיל. לבוש היטב, סיפר שהוא סטודנט בטכניון. הוא התלונן על שכנים אבל לא ברמה שהייתי צריכה להתחיל לחשוד"

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר