חשד לעבירות שוחד

מאיר תורג'מן נעצר, החרדים מחבקים: "מקווים שיצא נקי"

מעצרו של מאיר תורג'מן, סגן ראש עיריית ירושלים, בחשד לשוחד, עורר תזזית בעירייה. יחסיו עם החרדים אמנם ידעו עליות ומורדות, אך כעת, הנציגים החרדים מחבקים אותו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מאיר תורג'מן (צילום: יח"צ)

מעצרו הבוקר (שני) של סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן בעיצומה של המערכה שניהל בדרך לראשות העיר הכניסה את 'כיכר ספרא' לתזזית. 'כיכר השבת' בדק את הלך הרוח בקרב חבריו החרדים למועצת העיר, עם מעצרו.

רק לפני מספר שבועות הודיע מאיר תורג'מן על התמודדותו לראשות העיר, עם פתיחת מטה בחירות בו החל להעסיק פעילים לצד פרסום שלטים בחוצות העיר.

תורג'מן נעצר יחד עם חמישה חשודים נוספים בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות מס. מעצרו של תורג'מן הוארך עד ליום חמישי.

על פי החשד, תורג'מן קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת.

תורג'מן עצמו הגיב: "אין לי מה להסתיר, אני מאמין שאני נקי כפיים ואני בטוח שזה יתברר בהמשך".

לאחר המעצרים המשטרה ערכה הבוקר חיפוש במשרדי עיריית ירושלים, בניסיון לאתר ממצאים על סיוע לכאורה שהעניק מאיר תורג'מן למקורביו תמורת טובות הנאה. חבר מועצה שנכח בספרא הבוקר סיפר ל'כיכר השבת' כי חוקרי המשטרה ערכו חיפושים באגף הרישוי והתכנון ובניה בעירייה, ובלשכתו של תורג'מן.

אחד מאנשי סודו של סגן ראש העיר תורג'מן אמר ל'כיכר השבת' כי "אני מאמין בחפותו של תורג'מן. האיש פעל ופועל, ביושר ובניקיון כפיים, תוך שמירה על חוקי מדינת ישראל. נעבור את הגל העכור הזה בתוך זמן קצר".

לדבריו, "לשכת תורג'מן ממשיכה בסדר יומה כרגיל במתן עזרה וסיוע לכלל תושבי ירושלים ללא כל שייכות מגזרית או מגדרית. אין גם שום שינוי בסדר היום הנוגע לבחירות המוניציפליות הקריבות, ולריצתו של מר תורג'מן לראשות העיר ירושלים".

יחסיו של תורג'מן עם החרדים ידעו עליות ומורדות. בעיקר מורדות. אך כעת, בעת מעצרו, יוצאים החברים החרדים ומחבקים אותו ויש מי שמגדיר זאת "חיבוק דב".

סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' למעצרו ואמר כי "מאיר איש יקר. מאמין ומקווה שיצא מהפרשה נקי וזך, עומדת לו חזקת החפות כמו לכל אזרח".

חבר מועצת העיר יוחנן ויצמן איחל אף הוא לסגן ראש העיר שיצא נקי. ויצמן החבר בוועדת תכנון ובניה אמר ל'כיכר השבת' כי לא הייתה אווירה של שחיתות בדיוני הוועדה לתכנון ובניה.

יצוין כי ביום רביעי השבוע צפויה להתכנס הוועדה לתכנון ובנייה בעיריית ירושלים ומי שינהל אותה הוא ממלא מקומו החרדי יוסי דייטש.

חבר המועצה אליער ראוכברגר אמר ל'כיכר השבת': "אני מכיר את מאיר. הוא איש ישר והגון. כל אדם זכאי עד שיוכח אחרת. חזקת החפות עומדת לו ואני מקווה ומתפלל שהכל יתברר כעורבא פרח והוא ייצא נקי ללא רבב".

מסיעת ש"ס ירושלים נמסר ל'כיכר השבת': "מאחלים הצלחה לידידנו סגן רה"ע מאיר תורגמן, אנו בטוחים בחפותו ומתפללים להצלחתו ושהצדק יצא לאור בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר