על רקע מתיחות שיא

נתניהו נאם בכנסת: 'זהו יום מטלטל בפוליטיקה הישראלית'

כשעיני הציבור תלויות בתנודות הבלתי נגמרות במערכת הפוליטית, נעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון מיוחד במליאת הכנסת והציג את עמדתו הקובעת, תוך שהוא מצליף ביריביו • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאומו של נתניהו (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

בנאום מיוחד, שנאספו למענו 40 חתימות של חברי כנסת, נעמד הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפזר מעט את הערפל סביב השאלה: בחירות - כן או לא.

"היום הוא יום מטלטל בפוליטיקה הישראלית", פתח נתניהו. "אינני חושב שהיינו צריכים להגיע בכלל למצב הזה, כי הממשלה שלנו היא מצוינת. היא מתנהלת באחריות ושיקול דעת ומביאה להישגים עבור האזרחים".

לדבריו, "אם יהיו בחירות. נתמודד בהן וגם ננצח. יש תמיכה אדירה בי ובמשפחתי. השעה מאוחרת, אבל לא מאוחרת מדי. צריך לעשות מאמץ עליון אחרון כדי לשמור על הממשלה בהרכבה הנוכחי לאורך זמן. כי ממשלה שנשענת על חודו של קול לא יכולה לתפקד. היינו בסרט הזה, ומשום כך הרחבנו את הממשלה".

"וכמה מלים לחברי באופוזיציה: אתם צריכים להעריך קצת יותר את הציבור הישראלי, הוא יודע להבחין טוב בין אמת לשקר ובין מנהיגות אמת לבין... נו, טוב...".

ראש הממשלה אף סנט בזלזול ביריביו, ואמר: "לא ראיתי דבר כזה בחיים אופוזיציה שמפחדת מבחירות".

נתניהו בכנסת, היום (צילום: Miriam Alster/Flash90)

בהמשך פנה נתניהו לחבריו בקואליציה, "ובראשם לחברי שר הביטחון אביגדור ליברמן ולראשי הסיעות החרדיות: צריך לפעול באחריות. המדינה זקוקה לממשלה שלנו יציבה ומתפקדת לאורך זמן. כדי להמשיך את ההישגים הכבירים שלנו ולעמוד באתגרים שלפנינו, אנחנו צריכים להמשיך יחד".

"צריך לעשות דבר אחד - לרדת מצמרות העצים. את המאמץ הזה צריך לעשות הלילה, כאן ועכשיו", סיים ראש הממשלה את נאומו.

לאחר שסיים את דבריו, התקיימה עליהם הצבעה במליאת הכנסת, והם התקבלו ברוב של 53 תומכים מול 47 מתנגדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר