"אלפים לשמד רוחני"

'הפלג' מחריף את הטון: הנציגים החרדים - גרועים מלפיד

בעוד מאות מבני 'הפלג הירושלמי' מפגינים בבני ברק, חוסמים לסירוגין את רחוב ז'בוטינסקי וכביש 4 לתנועה ומתעמתים עם שוטרים, עסקני 'הפלג' מחריפים את הטון נגד הנציגים החרדים (אקטואליה)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה באדר תשע"ח | 12.03.18
ההפגנה בבני ברק, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עסקני 'הפלג הירושלמי' מחריפים הערב (שני) את הטון והביטויים נגד נציגי הציבור החרדי בכנסת וטוענים כי "גרועים מלפיד", המשליכים חלקים מהציבור החרדי ל"מלתעות הצבא".

בעוד בבני ברק מאות מבני 'הפלג', מתפרעים בבני ברק, חוסמים את רחוב ז'בוטינסקי וכביש 4 לסירוגין ומתעמתים עם שוטרים במחאה על מעצרו עד תום ההליכים של העריק מאיר בורודיאנסקי, תלמיד ישיבת 'קול תורה', הרי שעסקני 'הפלג' מחריפים את הטון נגד הנציגים החרדים.

עימותים בין מפגינים לשוטרים (צילום: כיכר השבת)

"נחישותו של הציבור החרדי במאבק נגד גזירת הגיוס לא תיפגם - גם מול פשרנותם של הנציגים החרדים בכנסת", נאמר בהודעת "הוועדה להצלת עולם התורה", של 'הפלג', המארגנת את הפגנות המחאה.

עוד נמסר כי "הציבור החרדי ימשיך להיאבק בכל דרך נגד הגזירה שהפילה אלפים לשמד הרוחני של צה"ל. ההפגנה האדירה שמתקיימת היום, כמו אלו שיבואו בעקבותיה, מכוונת בין השאר נגד החוק הדרקוני והאפל שיצא מבית מדרש הפשרות של הנציגים החרדיים בכנסת".

"נמשיך להגן בחירוף נפש על חומות היהדות האמיתית", מבטיחים עסקני 'הפלג', "ולא ניתן לגרועים מלפיד להשליך חלקים מהציבור החרדי למלתעות הצבא. דרישת הציבור החרדי - השבת חוק הגיוס למתכונתו המקורית; ללא מכסות ויעדי גיוס".

"המאבק יימשך בכל תוקפו עד להשגת המטרות. לא נתפשר", הם מבטיחים.

כעבור כשלוש שעות של חסימות צירי צנועה מרכזיים, בהם רחוב ז'בוטינסקי וכביש 4, בשעות הכי עמוסות של היום, הוכרז בהפגנה "ויחזור לתלמודו" ומפגיני 'הפלג' החלו להתפזר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר