דייל של יונייטד איירליינס הביא למותו של גור כלבים

מחדל נוסף בחברת התעופה האמריקנית: צוות המטוס הכריח אשה לכלוא את כלבה בתאי האיחסון שמעל המושבים, וכשנשמעו יללות סירבו לבדוק את מצבו של הכלב שמצא את מותו (בעולם)

(צילום: פייסבוק June Lara)

הנוסעת שעלתה על טיסת יונייטד איירליינס ביום שני האחרון שיצאה מיוסטון לניו יורק, גילתה לצערה כי גור הכלבים שלה נחנק למוות במהלך הטיסה.

נוסעים אחרים שהיו על הטיסה סיפרו כי הדייל של חברת התעופה הכריח את הנוסעת שהייתה עם שני ילדיה הקטנים, לנעול את הכלב הצעיר בתא המטען שמעל המושבים. האשה גילתה התנגדות מחשש לחיי הכלב, אך צוות המטוס הרגיע אותה ואמר לה כי אל לה לחשוש, האשה שלא הייתה שלימה עם ההחלטה חזרה למושבה מחוסר ברירה.

כשהגיעו אל היעד לאחר שלוש שעות טיסה, פתחה הנוסעת את תא המטען שם גילתה את גופתו של גור הכלבים הקטן והאהוב שלה. נוסעי הטיסה המזועזעים פירסמו מיד ברשתות החברתיות את הסיפור הכואב והעלו קריאה לעזרה עבור המשפחה הנסערת.

הנוסעים סיפרו כי הדייל אמר לה בביטחון כי לכלב לא יאונה כל רע, וכי הוא לא השאיר לה ברירה אחרת. לטענת הנוסעים, במהלך הטיסה נשמעו ייללות ונביחות מתא המטען, אך הצוות האווירי לא הסכים לבדוק את מצב הכלב או לאפשר זאת.

חברת התעופה שבעבר מת כלב אחר, כאשר דיילי הקרקע של החברה שמו אותו בכלוב קטן מדי, ללא מים ומזון, והזניחו אותו בקונקשן שנמשך 20 שעות - לאחריהן מת, מסרה בתגובה "זו הייתה טרגדיה שלא הייתה אמורה לקרות, מאחר וחיות מחמד לעולם לא אמורות להישלח לתא המטען שמעל המושבים. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הטרגדיה הזו ושולחים את תנחומינו למשפחה. אנו מחויבים לתמוך בה. אנו בודקים ביסודיות מה קרה על מנת למנוע מזה מלקרות שוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר