הביריונות בכביש

הביריונות בכביש: נפגע מרכב שחצה צומת באדום והוכה באלימות קשה

הבריונות בכביש כנראה עוברת בגנים: נהג רכב פרטי בן 80 חצה צומת סואנת באדום, ופגע ברכב שעמד ברמזור. בנו של הנהג הפוגע הגיע לזירה והכה את הנהג הנפגע (בארץ)

יצחק כהן - הנהג שנפגע, והוכה (צילום: מתוך פייסבוק/ ציפורה חלפון)

יצחק כהן, תושב אשקלון, יצא אתמול (שלישי) מהעיר כדי להשתתף בחתונת קרוב משפחה שנישא בביתר עילית. כהן נעמד ברמזור בצומת ברכיה, כשמשום מקום הגיח נהג כבן 80 שחצה את הצומת באור אדום והתנגש ברכבו של כהן בעוצמה. בחסדי שמיים נפצע כהן באורח קל בלבד, כשכריות האוויר שנפתחו בעצם הצילו את חייו. נהגים שהיו עדים לתאונה התקשרו במהירות למוקדי החירום וניידת טיפול נמרץ של מד"א הגיע לזירת התאונה.

אלא שבעוד כהן מתאושש מהתאונה שהתרחשה שלא באשמתו, הוא הבחין בארבעה גברים הצועדים לעבר מכוניתו. אחד מהם, שהתברר כבנו של הנהג הפוגע, ניגש אליו והכה אותו בפניו. בהמשך, הוא הוסיף גם בעיטות בגופו של הנהג הנפגע, שבר את משקפיו "ולאחר מכן גם נתן לו בעיטה בראש".

כהן ההמום סיפר לבני משפחתו על התקרית: "הייתי בהלם מוחלט. גם נכנסו בי וגם חטפתי מכות מבנו של הנהג רק בגלל שביקשתי לקבל את פרטיו. הנהג הפוגע ברח מהמקום והשאיר אותי חבול ומדמם. אנשים במדינה הזאת ירדו מהפסים וכבר אין כאן ערך לחיי אדם". סיים הנהג בעצב.

חנה, אשתו של יצחק, הגיעה למקום כדי לברר מה ארע לבעלה ונדהמה למראה בעלה ששכב פצוע וחבול, תדהמה שנמהלה בכעס כששמעה שהחבלות הן מהמכות שחטף. חנה סיפרה כי המשטרה לא עשתה דבר בנידון "פניתי למתנדב תנועה וביקשתי שיטפל באירוע. הוא אמר לי שמדובר בתאונת דרכים וזה לא תפקידו. במקום לעצור את הבן של הנהג שהיכה את בעלי הוא התעלם מהמקרה. אבל זה עוד כלום; בנו של הנהג חזר למקום והתחיל לקלל ולאיים עליי כאשר ביקשתי את הפרטים של אביו שפגע במכוניתו של בעלי", סיפרה חנה.

יצחק כהן פונה לבית החולים 'ברזילי' באשקלון לקבלת טיפול רפואי, שם הוא טופל בחדר המיון וכעבור כמה שעות שוחרר לביתו "יצחק עדיין נסער מכל מה שקרה. הוא בטראומה קשה. מדובר באדם עדין מאוד, מעולם לא הרים יד על איש. הוא לא רגיל לאלימות כזו", מסבירה חנה. "אני לא מתכוונת לוותר. פניתי למשטרה לחקור את הפרשה, ובמקביל אני מתכוונת להגיש תביעה אזרחית נגד בנו של הנהג שהיכה את בעלי. הוא צריך לשלם על מעשיו".

ציפורה חלפון העלתה פוסט זועם לפייסבוק וביקשה את עזרת הגולשים בשיתוף הסיפור הכואב והמקומם, ודרשה את התערבותה המיידית של המשטרה ושל המשרד לביטחון פנים "אסור שיהיו מקרים כאלה במדינה. אני מקווה שהמשטרה תמצה את הדין עם הגבר שתקף את יצחק. כי זה יכול היה להסתיים גם ברצח" אמרה ציפורה לאתר "מאקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר