סיכום היום בדקה

ההקלטה של רבני 'הפלג', הדאגה לשלום האדמו"ר; צפו בחדשות היום

"אם היתה הפגנה מסודרת, עם 'מזרח' ובימה, זה משהו אחר", אמר אחד מרבני 'הפלג' על ההפגנות מהן נעדר. וגם: הדאגה לשלום האדמו"ר, והמבוכה של ליברמן. החדשות בדקה (בארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילומים: יצחק הררי, יונתן זינדל, הדס פרוש, דוד כהן - פלאש 90. ישי כהן כיכר השבת, ערוץ הכנסת, דוב לענטשעווסקי, 'א בליק', יוטיוב רוה"מ, צ. פרנק, באדיבות המצלם)

רבני הפלג מסבירים למה אינם משתתפים בהפגנות שהם עצמם יוזמים: "אם היתה הפגנה מסודרת, עם 'מזרח' ובימה, זה משהו אחר. סתם להסתובב בהפגנה בין כולם? בכל זאת זה לא... מה, לברוח מה'בואש'? אני לא אומר שההפגנות זה לא דבר טוב, אני לא מזלזל בהן. זה דבר חשוב".

ועד הישיבות ניצח את הקנאים בבית המשפט: בג"צ דחה היום את עתירת הקנאים נגד "ועד הישיבות" וקבע כי הוא הגוף היחיד שמוסמך לטפל בהסדרת מעמדם של בני הישיבות מול שלטונות צה"ל.

מבקר המדינה יוסף שפירא קובע: שר הביטחון ליברמן לא טיפל כראוי בנושא גיוס החרדים. שר הביטחון, מי שניסה במשבר הפוליטי האחרון לקבע את מעמדו הציבורי כדואג מ"השתמטות החרדים", נחשף בדו"ח מבקר המדינה היום, בהתנהלותו הרשלנית בנושא זה כשהתמהמה כמעט שנה בגיבוש הצעת החלטה לקידום העמידה ביעדים.

בצל מאבקי הדת: יונה יהב ויחיאל לסרי מתרסקים בתמיכה המקומית. על פי סקר שפורסם בוואלה, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי זוכה ל- 28 אחוזי תמיכה ואילו ראש עיריית חיפה יונה יהב זוכה ל- 24 אחוזי תמיכה בלבד. ראש עיריית ירושלים לעומת זאת, זוכה ל- 43 אחוזי תמיכה.

מצבו הרפואי של האדמו"ר מוויזניץ' מונסי, הידרדר בשעות הערב ומוגדר קריטי ביותר. שמו לתפילה: רבי מרדכי בן מרגליא, לרפואה שלימה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו חש שלא בטוב הבוקר: רופאו האישי שבדק אותו קבע כי מדובר בדלקת גרון וחום. "ראש הממשלה יקיים פגישות חיוניות במעון ראש הממשלה" מסרו מקורביו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר