עשרה דברים למניעת בחירות בשבוע אחד

נאם בכנסת, אך במקום לדבר על המשבר התחל לומר דברים לא קשורים על השעה ועל עצים - ועוד 9 דברים שאתם יכולים לעשות בשבוע אחד כדי למנוע בחירות . הטור הסאטירי של אריאל שרפר (מעניין)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1.

נאם בכנסת, אך במקום לדבר על המשבר התחל לומר דברים לא קשורים על השעה (שבאופן מחשיד אף פעם לא מאוחרת מדי) ועל עצים (למרות דעת הקהל ששום דבר טוב לא יצמח מהכנסת).

2.

הודע לעיתונות על פגישה לילית דחופה עם כמה שיותר אנשים. אפילו שהאנשים האלה יהיו בעיקר שליחים שמביאים פיצה, כדורי שינה לפוליטיקאים(אינו מכיל ליצמניצין), או תיק אלף מתנות קטנות...

3.

קיים פגישות קצרות עם ראשי סיעות הקואליציה בנפרד והבטח להם כל מה שהם רוצים. בסיום הפגישות האישיות כנס דיון חירום עם כל נציגי הסיעות והודע להם חגיגית שלא ניתן בשום אופן לרצות את כולם ולכן הם חייבים להתפשר- או במילים אחרות: "תשכחו מכל מה שהבטחתי לכם בע"פ בארבע עיניים רק לפני כמה שעות".

4.

שלח הודעה כללית לתקשורת בה תודיע שהדבר האחרון שאתה רוצה - זה בחירות. אח"כ בראיון לכלי תקשורת ספציפי תודיע שאף אחד לא יחליט במקומך מתי הבחירות יתקיימו ואם תרצה זה יכול לקרות אפילו מחר. ברור שזה לא נכון- אבל לפחות תוכל להכחיש את זה לפחות פעם אחת ולהרוויח עוד כותרת או לטעון שדבריך הוצאו מהקשרם במזיד ולזכות בעוד מנדט.

5.

התקשר לכתב אחד שמפרגן לך ותגיד לו על תחילת השיחה: "אני עושה כל מה שאני יכול כדי למנוע בחירות מוקדמות". מיד בסיום השיחה התקשר לכתב שלא כתב עליך מעולם מילה טובה ותגיד בעייפות וכאב - "עשיתי כל מה שאני יכול אבל כנראה שכבר אין מה לעשות חוץ מבחירות". במקביל תבטיח לעיתון שבד"כ מאמין לכל מה שאתה מספר לו שאחרי שהמשבר יגמר- תעניק לו ראיון בלעדי שמסביר כל מה שקרה. או במילים אחרות: "מה שהיה-נגמר ואין לי יותר מה להוסיף כי יש לי עוד הרבה מה לעשות". כמו למשל להתראיין לערוץ האמריקני ששילם מראש...

6.

חשוב ביותר שהגורם הכי חשוב שיכול להכריע את הכף יהיה בחו"ל בזמן המשבר ויחזור משם רק בדקה התשעים כדי להתנגד לכל הצעת פשרה אפשרית לזכות להעלמת עין חד-פעמית ולחזור לאלמוניות המזהירה שלו במערכת הפוליטית בה הלך לאיבוד פחות או יותר מרגע שנכנס אליה.

7.

לעולם אל תכריז על סוף המשבר ופתרונו לפני שיהיה כתב אחד לפחות שיצהיר שלמשבר אין פתרון באופק וגם לא אחריו וכנראה שאין ברירה אלא לבחור באופציה היחידה שאף אחד לא רוצה אותה. יהיה הרבה יותר כיף לראות את אותו כתב כמה שעות אח"כ מודה שטעה ומכריז על יציאה לחופשה קצרה עד המשבר הבא שבעיצומו (אם אתה חכם) תגרום לו לעשות את אותה טעות בדיוק...

8.

לאורך כל המשבר חשוב שתמשיך לעשות הכל כרגיל: להסתבחק בטוויטר עם נשיא ארה"ב ולהזמין אותו לקבוע מזוזה באוטובוס דו-קומתי, לקבוע ביקור לא מתוכנן במדינה רחוקה ככל שאפשר מישראל ולהתחייב שתגיע גם אם יהיה עיכוב(יציאה מהארץ), ולהסכים להשתתף בכל אירוע בעל אופי ממלכתי כולל קבלת-שבת המונית בגבול רמת-גן בני ברק עם כל נציגי התקשורת (אל תשכח לוודא שיגיעו ברגל ללא מיקרופונים או מצלמות ונציג הפלג יקבל את פניהם. הנציגים הנוספים יקבלו את שאר האיברים)

9.

דאג לשנות את ההודעה בטלפון הנייד שלך להודעה הבאה: המנוי אינו זמין להחלטה חד-משמעית כעת. נא להשאיר הודעה אחרי הצפצוף על החוק והדמוקרטיה ואחזור אליך בהקדם הבחירות...

10.

אחרי סיום המשבר דאג להתייצב במליאת הכנסת, להסתכל לחברי האופוזיציה ישר בעיניים ולומר להם מכל הלב: הודאגתם? נפגעתם? אל תדאגו. צלצלו (לא בשבת) לגפני והוא כבר ידאג לסדר לכם תקציב למקדמה על חשבון ההפסד בבחירות הבאות. כי אם לא תסמוך על יו"ר ועדת הכספים שלך - על מי תסמוך?!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר