4 נעצרו

ויכוח על עודף בחנות נוחות הוביל לקטטה

ויכוח על עודף בחנות נוחות בירושלים, הוביל הלילה (חמישי) להתפתחות קטטה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש • 4 חשודים שנמלטו מהמקום נתפסו לאחר זמן קצר ונעצרו (ארץ)

הרכוש שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הלילה (חמישי) התקבל דיווח במוקד המשטרה על קטטה בין מספר צעירים בתחנת דלק במרכז העיר ירושלים ומהמקום נמלטו ברכב 4 חשודים.

שוטרים שהגיעו למקום תוך זמן קצר, פגשו בעובד חנות הנוחות שהיה חבול בפניו ובראשו ככל הנראה מתקיפה חמורה, והזמינו צוות מד"א שפינה אותו לבית החולים במצב קל.

במקביל, פתחו השוטרים בתחקור מהיר של המקרה במטרה להתחקות אחר החשודים ומסלול הימלטותם, במהלכו עלה החשד שהחשודים יצאו עם רכבם מירושלים.

כוחות משטרה נוספים הפועלים באזור בית שמש, הקימו מחסומים חכמים והביאו לתפיסתם של 4 החשודים, בשנות ה-20, תושבי בית שמש יחד עם הרכב עמו נמלטו.

בחיפוש ראשוני שנערך ברכבם נתפסו סמים, כסף מזומן, תרסיס פלפל וכלי המשמש על פי החשד לצריכת סמים.

החשודים נעצרו והובאו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש ע"י 2 או יותר, איומים, תקיפה ממניע לאומני ועבירות נוספות.

2 החשודים הנוספים, עובד חנות הנוחות ומתדלק נוסף, שהיו מעורבים בקטטה, הובאו גם הם לחקירה בתחנה בגין התקיפה.

מחקירה ראשונית עולה החשד שאחד הצעירים נכנס לחנות הנוחות ורכש מספר מוצרים ובעת התשלום שהעביר החל להתפתח וויכוח בינו לבין המוכרן על סכום העודף אותו קיבל חזרה, בשלב זה על פי החשד השניים החלו להתעמת בכניסה לחנות ובמקום התפתחה קטטה שכללה את חבריו של הצעיר ואדם נוסף שעובד כמתדלק במקום.

בהמשך יובאו מי מהחשודים לדיון בעניינם בפני בית המשפט. החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר