החשד לשוחד

מאיר תורג'מן יישאר במעצר עד יום שני; רמי לוי נחקר באזהרה

בית המשפט האריך את מעצרו של סגן ראש העיר ירושלים מאיר תורג'מן עד ליום שני הקרוב. המשטרה ביצעה במשך תקופה ארוכה האזנות סתר לתורג'מן ובנו איציק (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
תורג'מן ורמי לוי. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בצהריים (חמישי) את מעצרו של סגן ראש העיר ירושלים מאיר תורג'מן עד ליום שני הקרוב. כמו כן, מעצרם של בנו איציק ושל איש העסקים משה הבא הוארכו גם כן בחמישה ימים.

בתוך כך הותר לפרסום כי איש העסקים רמי לוי נחקר בתחילת השבוע באזהרה במסגרת הפרשה. מחברת רמי לוי נמסר: "החקירה האמורה אינה קשורה באופן כלשהו לחברה ו/או לפעילותו או תפקידיו של מר רמי לוי בחברה".

מאיר תורג'מן נעצר ביום ראשון יחד עם חמישה חשודים נוספים, בהם בנו איציק, בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות מס.

על פי החשד, תורג'מן קיבל לכאורה טובות הנאה בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן בוצעה אכיפה כלכלית נרחבת.

בתוך כך, נחשפו פרטים חדשים הנוגעים לחקירתו של תורג'מן. במשך תקופה ארוכה ביצעה המשטרה האזנות סתר לתורג'מן, שיחות אותן ביצע עם בנו איציק, הנוגעות להטבות למקורביהם.

על פי החשד, תורג'מן עסק בענייניו של מקורבו איש העסקים רמי לוי על אף שנאסר עליו בשל ניגוד עניינים. ב'כאן' נחשף כי ביום ראשון החרימה המשטרה מהעירייה מסמכים הנוגעים להליכי תכנון ובניה של קרקעות של רמי לוי בתלפיות. המשטרה מייחסת לתורג'מן בענייני רמי לוי עבירות של מרמה והפרת אמונים.

מאיר תורג'מן, עומד בראש הוועדה לתכנון ולבנייה בירושלים, מספר 2 בסיעתו של ראש העיר ניר ברקת "ירושלים תצליח". תורג'מן, נחקר בחשד למעורבות בפרשת שחיתות אחת גדולה – הנוגעת לבניין הדואר המרכזי ברחוב יפו. בנוסף, הוא נחקר בחשד למעורבות בפרשות משנה, בין השאר הנוגעות לאולם האירועים ארטמיסיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר