לקראת הבחירות בחיפה

מתמודד לראשות העיר הבהיר: "אני לא מועמד קש של יהב"

נציג דגל התורה בחיפה נפגש עם דוד עציוני, המתמודד לראשות העיר בבחירות שייערכו בעוד כ-8 חודשים, כדי להזים את השמועות שבכוונתו לפרוש ברגע האחרון - לטובת יהב (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עציוני, בביתו מרן הגר"ח קנייבסקי. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

הבחירות בחיפה: המועמד לראשות העיר דוד עציוני נפגש היום (חמישי) עם יו"ר דגל התורה בעיר מיכי אלפר, במטרה לעשות סוף לשמועות כי עציוני משמש כ"עלה תאנה" בהתמודדותו, ולקראת סוף המירוץ יחבור לראש העיר יונה יהב.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מאשר אלפר את הפרטים. לדבריו, "בפגישה התחייב עציוני כי לא יחבור בשום שלב ליונה יהב. החרדים לא החליטו בשלב זה מי המועמד שלהם לראשות העיר".

עציוני אמר לאחר הפגישה: "הגיע הזמן לשינוי. חבירה ליהב לא תהיה ולא עומדת על הפרק, בשום שלב, לא עכשיו לא בהמשך".

בסקרים פנימיים שפורסמו, המועמדת לראות העיר עינת קליש-רותם זוכה לפופולריות רבה בקרב תושבי העיר. בסקר אחר אף קיבלה קליש רותם אחוזי תמיכה גבוהים מזה של יהב. בסביבת המפלגות החרדיות מחפשים מועמד חזק, שסיכויו להביס את ראש העיר המכהן גבוהים.

השבוע, פורסם שמו של יובל רבין בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין כמי שעשוי להתמודד לראשות העיר. רבין עצמו מסרב בשלב זה להתמודד.

בתוך כך, ראש העיר יונה יהב ספג השבוע מכה משמעותית, לאחר שמשה מזרחי, מי שכיהן בתפקיד יו"ר ועד עובדי חיפה וכיום מכהן בתפקיד יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה המחזיק תחתיו אלפי קולות, הודיע בראיון ל'ניוז חיפה והקריות' כי "יונה יהב צריך לפרוש, ולא להתמודד בבחירות הקרובות. הוא עשה הרבה מאוד למען חיפה אבל צריך לדעת לקום וללכת בזמן. גם האנשים שסובבים אותו חושבים כמוני אבל חוששים להגיד לו את האמת. אני תמיד אומר את מה שעל לבי וכך גם הפעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר