פקחו עיניים

הגיטריסט של חנן בן ארי: סייעו לי למצוא את הגניבה

יעקב אסרף, הגיטריסט של חנן בן ארי ומפיק מוזיקאי מצליח בפני עצמו נדהם לגלות ששתי הגיטרות היקרות שלו נגנבו אמש מרכבו לאחר חזרה. קראו את הפוסט המרגש (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"ץ)

נגן הגיטרה והמוזיקאי שמלווה את הזמר חנן בן ארי ותזמורת ארמוני-ה, יעקב אסרף פרסם הבוקר בדף הפייסבוק שלו בפוסט מלא צער אך גם באמונה יוקדת, כי אמש (חמישי) נגנבו מרכבו שתי גיטרות יקרות.

"אתמול בערב הייתי בחזרה בחדר חזרות בפאפאיתו. החניתי את הרכב שלי ב-20:30 והתבשרתי כי צריך לחזרה רק את הגיטרה חשמלית ואת האפקטים. לא צריך את שאר הגיטרות. סיימנו את החזרה ב00:30, וחזרתי אל הרכב. הכל היה נראה בסדר. כשפתחתי את הבגאז' חשכו עייני. 2 הגיטרות שלי נעלמו! נגנבו! אחת קלאסית השניה אקוסטית", סיפר אסרף.

"לקח לי כמה דקות להבין שפרצו לי לרכב. הגנב ניסה להניע (פרץ לחוטים מקדימה), וכנראה שהתייאש. פשוט לקח לי את הגיטרות היקרות שלי, וגילח את כל מה שהיה שם(סטנד לגיטרה, בושם וכו...) רגע לפני שהתקשרתי למשטרה לדווח, הציפו אותי 2 תחושות חזקות - הראשונה כאב לב על הרכוש. אלו היו גיטרות שלקח לי המון זמן למצוא אותן. כשאני בוחר כלי אני מתעלם מסוג החברה,דגמים וכו, אני מחזיק ומנגן, אם זה זה אז אני מרגיש. לקח לי המון זמן להגיע לכל גיטרה כזו. ואהבתי אותן. ממש. הן צלצלו נהדר. הייתי מאוהב, זיווג הגון".

"התחושה השנייה הייתה – רחמנות. לא כעסתי על הגנב. ריחמתי עליו, ועל זה שאשכרה יש אנשים שכל כך רע להם בחיים עד כדי שהם רוצים דברים שלא שלהם גם במחיר של לשלוח יד. זו סיטואציה קשה ורמה מוסרית ירודה.
התמלאתי ברחמים על המצב העגום הזה".

"במוקד של המשטרה אמרו לי להגיע לתחנה. הגעתי. היומנאי אמר לי שהחוקר לא יתפנה עד הבוקר ושחבל על הזמן.
שהזיהוי פלילי נפתח רק בבוקר, לחזור ב-07:30. יצאתי מהמשטרה, מנסה להבין מה קרה כאן. עד שאבין אני פונה לעזרתכם. הגנב מן הסתם ינסה למכור את הגיטרות ולהרוויח כסף".

אסרף פנה בבקשה להפיץ את הסיפור ואת תמונות הגיטרות, "כל מוזיקאי שיראה את זה הוא פוטנציאל לזהות את הגניבה. העזרה השנייה היא אם אתם שומעים או רואים מישהו שמוכר גיטרה והיא דומה לאחת הגיטרות מהתמונה, אשמח לקישור או פרטים בפרטי כדי לוודא שזו לא היא".

שתי הגיטרות הגנובות

הסיום של הפוסט הוא דווקא החלק המפתיע שלו, בו אסרף פונה לגנב עצמו, "ואליך גנב יקר, אם במקרה הגיע אליך הפוסט הזה, תהיה גבר (או גברת) ותיצור קשר. אני מבטיח לא לכעוס, ולהזמין אותך למסעדה אחד על אחד ולדבר שיחה אמיתית וכנה על השמח בחלקו. אני רציני. אשמח להיפגש ולדבר. ובבקשה תחזיר לי את מה ששייך לי".

"אסיים במשנה שהבן שלי הזכיר לי אותה בדיוק השבוע: "חייב אדם לברך על הרעה כשם שהוא מברך על הטובה"
(מסכת ברכות ט' משנה ה') תודה לה' ששלח לי גיטרות, תודה שנלקחו ממני. והלוואי ויחזרו אלי", סיים אסרף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר