בצל הסקרים

אבי גבאי הכריז: לא מתכוון לזוז לשום מקום

בצל הסקרים שהתפרסמו בסוף השבוע המנבאים התרסקות למפלגת 'המחנה הציוני', הודיע היושב ראש אבי גבאי כי הוא לא מתכוון לזוז לשום מקום: "יש אישים שלא הפנימו עדיין שהפסידו לי" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבי גבאי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי התייחס לבקרים שהתפרסמו לאחרונה ומנביאם התרסקות של מפלגתו לצד הקריאות כי הגיע הזמן שיעזוב את המפלגה ואמר: "אני לא מתכוון לזוז לשום מקום".

על פי הדיווח בחדשות 10, גבאי התייחס לנושא במהלך כנס פעילים בנצרת ואמר: "יש אישים במפלגה שלא הפנימו עדיין שהפסידו לי. מי שלא יתגייס להצלחת המפלגה בבחירות המתפקדים יבואו איתו חשבון בפריימריז לרשימה".

כזכור, מהסקרים שפורסמו במהלך השבוע, עולה כי סיעת המחנה הציוני מתרסקת לגבול העשרה המנדטים ומאבדת כמחצית מכוחה בכנסת הנוכחית.

יצוין כי בעיתון מעריב צוטט חבר כנסת מהמפלגה שהתבטא: "אני לא רואה רצון טוב או הבנה כזאת של המצב מצד גבאי. יכול להיות שהוא חושב שיקרה איזה נס. אין ח"כ כמעט שלוחש על אוזנו, כולל אלה שתומכים בו. הוא לא מתייעץ. מילא אני, שלא תמכתי בו, אבל אני שומע גם על אנשים שתומכים בו. אני לא יודע אם יש לו איזה יועץ סתרים, אבל אם תמצא ח"כ שיושב עליו ומדבר איתו, תפנה אותי אליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר